صفحه اصلی / سورپرایز بی ام و برای نمایشگاه خودروی فرانکفورت

سورپرایز بی ام و برای نمایشگاه خودروی فرانکفورت

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرخودرو، به جز این ادعای مبهم هیچ اطلاعات دیگری از این محصول جدید در دسترس نیست.این نمایشگاه پیش رو رویدادی مهم برای بی ام و محسوب می شود. اولا این نمایشگاه در بازار بومی این خودروساز اهل مونیخ برگزار می شود. دوما، بی ام و اخیرا از برنامه عرضه ۴۰ محصول جدید طی دو سال آینده خبر داده است. این خودروها شامل طیفی از خودروهای برقی همچون i8 رودستر، مینی برقی و X3 تمام برقی و هم چنین خودروهای عملکرد بالایی همچون نسل جدید M5 و سری ۸ کاملا جدید به همراه نسخه عملکرد بالای M8 خواهد بود.
در مدل های شاسی بلند نیز قرار است از خودروهای X2 و X7 جدید این برند رونمایی شود. نسل کنونی سری ۳ نیز به روز خواهد شد و اخیرا در حال تست دیده شده است. بی ام و هم چنین روی چهارمین محصول i کار می کند که گمان می رود i5 نامیده شود و یک خودروی خانواده تمام برقی خواهد بود.
این ها محصولاتی هستند که ممکن است بی ام و با آن ها در نمایشگاه فرانکفورت ما را غافلگیر کند. البته بی ام و با اشاره به استراتژی های جدید نیز در کنفرانس های قبلی در مورد ساخت iNEXT کاملا جدید به عنوان نسل جدید خودروهای دارای تکنولوژی خودران و برقی اطلاعاتی منتشر کرده بود. البته گفته می شود iNEXT تا قبل از ۲۰۲۱ عرضه نخواهد شد بنابراین سورپرایزی که کروگر به آن اشاره کرده می تواند به iNEXT مرتبط باشد.
در هر حال، باید منتظر افتتاح نمایشگاه خودروی فرانکفورت در ۹ سپتامبر باشیم تا سورپرایز بی ام و را ببینیم.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.