صفحه اصلی / دسایی: زمان می‌برد میلان مثل دهه ۹۰ شود

دسایی: زمان می‌برد میلان مثل دهه ۹۰ شود

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از فوتبال ایتالیا، میلان در نقل و انتقالات تابستانی عملکرد بسیار خوبی داشته است و توانست بازیکنان خوب زیادی را جذب کند تا اینکه خیلی ها از میلان به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی نام بردند.  
مارسل دسایی مدافع بازنشسته فرانسوی که خود سابقه بازی در این تیم را دارد گفت: من از وضعیت میلان در نقل و انتقالت خیلی خوشحال شدم. تیم توانست بازیکنان خوب زیادی را به خدمت بگیرد و من فکر می‌کنم که آینده‌ای خیلی خوب در انتظار میلان باشد. تیم از شرایط بحرانی خارج شده و من امیدوارم بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شدند، اثرگذاری بالایی در تیم داشته باشند.
او در ادامه صحبت‌های خود گفت: معتقدم نباید انتظار بالایی از یک تیم داشت. میلان تازه در حال شکل گرفتن است و اگر هواداران می‌خواهند بار دیگر میلان قدرتمند دهه ۹۰ راببینند، باید زمان بدهند. تازه شالوده میلان برای بزرگی و رسیدن به موفقیت بنا شده و باید زمان داد تا این تیم بتواند بار دیگر قدرتمند شود.  
دسایی در پایان در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن دنیای فعلی فوتبال را می‌توان با او مقایسه کرد گفت: الان نمی‌شود چنین مقایسه‌ای انجام داد چون بازی‌ها بیشتر تکنیکی شده است. زمان ما بازی‌ها حول محور فیزیکی می‌چرخید و با این حال، بازیکنانی چون انگولو کانته، پل پوگبا و بلیز ماتوئیدی شبیه من هستند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.