صفحه اصلی / جلسه هماهنگی روسای کمیسیون های مجلس با «امیری» برگزار شد

جلسه هماهنگی روسای کمیسیون های مجلس با «امیری» برگزار شد

 دولت دوازدهم در مجلس صبح سه شنبه در خانه ملت برگزار شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، جلسه هماهنگی روسای کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی با معاونت پارلمانی رئیس جمهور در خصوص برنامه حضور وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم در مجلس صبح سه شنبه در خانه ملت برگزار شد و در این جلسه پورابراهیمی رئیس دوره ای کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی به طرح دیدگاه ها برای انجام بهتر امور رای اعتماد پرداخت.
در ادامه، برنامه پیشنهادی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری به روسای محترم کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی ارائه شد و ایشان نیز دیدگاه ها و پیشنهادات خود را در خصوص برنامه های تنظیم شده برای حضور وزرا در مجلس مطرح کردند.
حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در این جلسه توضیحاتی در خصوص برنامه دولت برای تعامل بهتر با مجلس شورای اسلامی در جریان رای اعتماد به وزرای پیشنهادی ارائه کرد.
وی گفت: برای نخستین بار برای حضور وزرای پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی بویژه در کمیسیون های تخصصی، برنامه دقیقی ارائه و جدول زمان بندی شده برای جلوگیری از هدر رفتن وقت و انرژی وزرای پیشنهادی و نمایندگان محترم مجلس تنظیم شده است.
معاون رئیس جمهور اظهارداشت: در تنظیم این برنامه تلاش ما بر این بوده است که در بهترین شرایط و زمان و با حداکثر بهره وری برنامه های وزرای پیشنهادی برای نمایندگان محترم بویژه در کمیسیون های تخصصی مربوط به هر وزارتخانه تشریح شود و نمایندگان ملت نیز بتوانند دیدگاه ها، سوالات و مطالب خود را با نامزدهای وزارت مطرح کنند.
تعدادی از روسای کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن قدردانی از برنامه ارائه شده توسط معاونت پارلمانی ریاست جمهوری تاکید کردند که حضور منظم و زمان بندی شده  وزرای پیشنهادی در کمیسیون های تخصصی مجلس و دیگر جلسات مرتبط در پارلمان دغدغه نمایندگان مجلس نیز بوده و بسیاری از خواسته ها و اهداف آنان را تامین می کند.
دو طرف همچنین بر این نکته تاکید کردند که برنامه ریزی مدون برای حضور وزرای پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی از ارتباطات غیررسمی و حواشی احتمالی آن نیز جلوگیری می کند.
در این جلسه مقرر شد جمع بندی نهایی در این باره پس از دریافت نظرات و پیشنهادات اصلاحی و تکمیلی روسای محترم کمیسیون ها انجام شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.