صفحه اصلی / پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز خبرنگار

پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، متن پیام دکتر سید تقی نوربخش به شرح زیر است:
هفدهم مرداد ماه یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، "روز خبرنگار" نامیده شده است، روزی یادآور مجاهدت های زنان و مردانی حقیقت طلب است که، بیرق بزرگ " آگاهی بخشی" را برافراشته نگاه داشته  و  خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.
  زندگی انسان امروز، بیش از هر زمان دیگر مرهون دریافت اطلاعات درست، واقعی و دور از حواشی و وفادار به موازین حرفه ای ارتباطات اجتماعی و اطلاع رسانی است.
براین اساس، وجود ساز و کارهای تضمین کننده فعالیت حرفه ای خبرنگاران، هموار بودن مسیر انتشار آزاد اطلاعات و حق دسترسی مردم به اطلاعات از مهمترین عناصرشکل گیری چرخه آزاد اطلاعات به شمارمی رود.
همت والای خبرنگاران در انعکاس اخبار و اطلاعات، بیان مسائل و مشکلات مردم و انعکاس واقعیت های زندگی اجتماعی، ارزش هایی بلند و ستودنی است به ویژه آن که ایفای این رسالت خطیر با رعایت موازین اخلاقی و شرافت حرفه ای، احترام به حقوق فردی و اجتماعی مردم، و حفظ حریم و  اسرار خصوصی و شئون انسانی مخاطبان، همراه بوده باشد.
اینجانب فرارسیدن روز خبرنگار را صمیمانه گرامی داشته و با آرزوی سلامت و بهروزی برای تمامی دست‌اندرکاران حوزه رسانه و  اطلاع رسانی کشور و امید به شکل گیری نظام رسانه ای همه جانبه نگر در دفاع متقابل از حقوق مردم و اهالی رسانه ها و استقرار تشکل های صنفی برخاسته از آراء واقعی روزنامه نگاران و خبرنگاران متعهد این مرز و بوم، از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون برای یکایک این عزیزان در فضای رسانه ای ایران اسلامی خواستارم.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.