صفحه اصلی / ثبت نام در آزمون های بازار سرمایه تا ۱۷ مرداد تمدید شد

ثبت نام در آزمون های بازار سرمایه تا ۱۷ مرداد تمدید شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر به نقل از بازار سرمایه، شاهین احمدی، رئیس مرکز آموزش سازمان بورس گفت: بنا به درخواست تعداد زیادی از داوطلبان و تصویب کمیته گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای بازار اوراق بهادار، مهلت نام نویسی در آزمون دوره بیست و نهمین تا روز سه شنبه هفدهم مرداد ماه سال جاری تمدید شد. 
وی در ادامه افزود: با اعلام اینکه مهلت یاد شده، به هیچ وجه تمدید نخواهد شد، از داوطلبان درخواست می شود ثبت نام خود را هر چه سریع‌تر تکمیل کرده و آن را به ساعات پایانی ثبت نام موکول نکنند.
احمدی زمان ویرایش اطلاعات را روز چهارشنبه و پنج شنبه ۱۸ و ۱۹ مرداد ماه اعلام و تأکید کرد ثبت نام در روزهای ویرایش امکان نداشته و داوطلبان تنها می‌توانند اطلاعاتی از قبیل حوزه امتحانی و تصویر خود را ویرایش کنند.
این مقام مسوول هم چنین اعلام کرد ثبت نام آزمون‌های الکترونیکی ویژه سه ماهه سوم سال جاری از روز پانزدهم شهریورماه آغاز خواهد شد. 
بیست و نهمین دوره آزمون‌های بازار سرمایه روز جمعه سوم شهریورماه سال جاری در تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و به طور هم زمان برگزار می شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به اطلاعیه برگزاری آزمون‌های بازارسرمایه واقع در پایگاه اینترنتی مراجعه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.