صفحه اصلی / سپاه به عنوان بزرگترین قدرت منطقه از دولت پشتیبانی می کند

سپاه به عنوان بزرگترین قدرت منطقه از دولت پشتیبانی می کند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا  سردار امیرعلی حاجی زاده در جمع خبرنگاران در روستای کیاسر بهشهر با اشاره به اینکه حضور در یادواره شهدا در منطقه روستای کیاسر بهشهر و گرامیداشت یاد و خاطره ۲۶۵ شهید منطقه افتخاری است، عنوان کرد: پرتاب موشک در مدت کوتاه در این منطقه واز سوی افرادی در این روستا بدون کمترین وابستگی به بخش های مختلف؛ نشان از عشق و علاقه به شهدا و عزم و اراده برای دفاع از ارزش ها و آرمان های امام راحل دارد و مردم این روستا وفاداری خود را به راه شهدا اعلام کردند.
وی افزود: سختی و مشقت پرتاب موشک درس های زیادی را به همراه دارد و اهالی این روستا با ساخت موشک در این روستای کم جمعیت به خوبی از آرمان های انقلاب حمایت خود را نشان دادند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه پاسخ سپاه به امریکا درباره کنترل موشکی ایران واضح است، گفت: سپاه به عنوان بزرگترین قدرت منطقه از دولت پشتیبانی می کند تا دولت بتواند در مقابل دشمنان ایستادگی کند،دشمن باید به عقب رانده شود از ابتدای پیروزی انقلاب استکبار مخالف ایران بود و به صورت مستقیم و رودررو این موضع را اعلام می کرد؛ هیچ قدرتی نتوانست در برابر ایران ایستادگی کند و  با تحریم و فشار نیز موفق نشدند.
وی تصریح کرد: استکبار تلاش می کند نسخه لیبی را در ایران پیاده کند که ابتدا خلع سلاح و سپس کشور را تصرف کنند.
حاجی زاده عنوان کرد: بازتاب اقدامات موشکی ایران گوشه کوچکی از توانمندی ایران را آشکار کرد، رژیم های مرتجع منطقه و استکبار نتیحه گرفتند ایران خطوط قرمزی دارد و در مقابل انقلاب کوتاه نمی آید.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه موافقت خود را با نامگذاری روستای موشکی ایران در کیاسر بهشهر اعلام کرد و افزود: این افتخاری برای سپاه است که از اندیشه ها و دست ساخته های مردمی حمایت کند.
 
 اهالی روستای ۳۵۰نفره کیاسر بهشهر با توانمندی جوانان این روستا، موشکی با استفاده از سوخت جامد ساخته و فیلم پرتاب آن را برای فرمانده نیروی هوافضای سپاه ارسال کرده بودند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.