صفحه اصلی / لرستانی: با ترکیب آسیایی در رقابت‌های جهانی شرکت می‌کنیم

لرستانی: با ترکیب آسیایی در رقابت‌های جهانی شرکت می‌کنیم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا علیرضا لرستانی در حاشیه برگزاری پیکارهای کشتی دانش‌آموزی اظهار کرد: سطح رقابت‌ها خوب بود و چند قهرمان در این رقابت‌ها به روی تشک رفتند و در مجموع از سطح کیفی مسابقات راضی هستم. در گذشته خیلی از قهرمان‌های ما از همین رقابت‌های دانش آموزی خودشان را نشان می‌دادند اما چند سال فراموش شده بود که خوشبختانه دوباره احیا شده است.
سرمربی تیم ملی کشنی فرنگی نوجوانان تصریح کرد: وقتی آقای کاکاحاجی مدیر فنی تیم‌های پایه‌ و استعدادیاب‌ فدراسیون در محل برگزاری رقابت‌ها حضور دارند، خود گویای اهمیت مسابقات است و این نشان می‌دهد گسترش کشتی در آموزشگاه‌ها به عنوان یکی از پایه‌های استعدادیابی از اهداف فدراسیون کشتی است.
این مربی لرستانی درباره ترکیب تیم ملی نوجوانان ایران برای حضور در رقابت‌های جهانی گفت: با همان ترکیب و نفراتی که در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کردیم به رقابت‌های جهانی می‌رویم و هیچ تغییری نخواهیم داشت.
وی تأکید کرد: قول کسب مدال نمی‌دهم. کشتی‌گیران ما انگیزه بسیار بالایی دارند و برای کسب ۱۰ طلا به رقابت‌های جهانی می‌روند و مطمئن باشید با انگیزه و روحیه بالا در رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش سهم درآمدهای پایدار به ۵۲ درصد/ ضمانت بانکی جایگزین مالیات تولیدکنندگان

به گزارش کسب و کار نیوز ، سخنگوی اقتصادی گفت: دلیل تاخیر نهایی شدن قانون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.