صفحه اصلی / روابط خارجی ایران در چند سال آینده رو به شکوفایی خواهد بود

روابط خارجی ایران در چند سال آینده رو به شکوفایی خواهد بود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،  جلیل رحیمی جهان‌آبادی با بیان اینکه مراسم تحلیف رئیس‌جمهور با میزبانی مجلس شورای اسلامی به نحو شایسته و مطلوبی برگزار شد، اظهار کرد: حضور تعداد کثیری هیئت به نمایندگی از کشورهای مختلف نشان می‌دهد طی چند سال آینده روابط خارجی ایران رو به شکوفایی خواهد بود.
وی افزود: همچنین حضور چشمگیر کشورهای اروپایی نشان می‌دهد که آنها مسیر حرکت خود را از آمریکا در موضوع برجام جدا کرده‌اند.
این نماینده اصلاح طلب مجلس همچنین بیان کرد: رئیس‌جمهور نیز در این مراسم در سخنان خود به خوبی پیام صلح‌طلبی و استقامت را با زبان بین‌المللی و قابل فهم بیان کرد.
رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس در ادامه اظهار کرد: اهل سنت جمعیت کثیری هستند و شهروندان صادق، امین و پرتلاشی هستند که در همه انتخابات‌ها بیشترین مشارکت را داشته و در انتخابات اخیر نیز رای بالایی را به آقای روحانی داده‌اند.
رحیمی جهان آبادی تصریح کرد: در خراسان نیز اهل سنت به ویژه در شهر تایباد بیشترین رای را به آقای روحانی داده‌اند اما در مراسم تحلیف عدم حضور علمای اهل سنت و بزرگان آن به ویژه مولوی عبدالحمید، تا حدودی باعث ناراحتی و دلخوری اهل سنت شده که امیدواریم به نحو مطلوب و شایسته اقدام مناسبی انجام شود.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.