صفحه اصلی / خصوصی‌سازی شرکت بازرگانی پتروشیمی اشتباه بود

خصوصی‌سازی شرکت بازرگانی پتروشیمی اشتباه بود

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایلنا, محمد حسن پیوندی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین( تاپیکو) با تاکید بر لزوم راه اندازی بازرگانی واحد پتروشیمی اظهار داشت: با راه اندازی بازرگانی پتروشیمی در داخل کشور انسجام درونی به وجود می‌آید.
وی افزود: اگر برندی تحت عنوان ایران مثل pcc داشته باشیم، موفق خواهیم بود.
پیوندی با اشاره به اشتباه در خصوصی سازی بازرگانی  پتروشیمی، خاطرنشان کرد: بازرگانی پتروشیمی تولید نداشت، فقط یک برند بود بنا بر این ما می توانستیم آن را حفظ کنیم.
وی در ادامه درباره راه اندازی اوپک پتروشیمی جهت قیمت گذاری جهانی محصولات بیان کرد: بعید است که به این زودی بتوان این کار را کرد چون محصولات پتروشیمی مانند نفت خام نیست که نوع آن در ایران، لیبی و یا عربستان متفاوت باشد، محصولات پتروشیمی بستگی به اینکه ساخت چه کشور و یا کارخانه ای باشد و یا این که چه کیفیتی داشته باشد قیمت آن متفاوت است بنابراین نمی توان  به صورت واحد و در سطح جهانی قیمت واحدی برای آن تعیین کرد.
مدیر عامل تاپیکو با بیان اینکه راه اندازی واحد بازرگانی پتروشیمی به نفع کشور است، یادآور شد: اگر پتروشیمی به این صورت بدون برنامه خصوصی سازی نمی شدند، ما  عربستان را پشت سر می گذاشتیم.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.