صفحه اصلی / مسابقات جایزه بزرگ کیک بوکسینگ و موتای جام کاسپین پایان یافت

مسابقات جایزه بزرگ کیک بوکسینگ و موتای جام کاسپین پایان یافت

 ورزشهای رزمی ایران در مجموعه ورزش های ساحلی مرحوم قایقران به پایان رسید.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا،دومین دوره بازیها در دو رشته ورزشی کیک بوکسینگ و موتای، با حضور ۱۶ مبارز در چهار وزن در هر یک از دو رشته برگزار شد که در این رقابتها دو تیم منتخب گیلان و منتخب فدراسیون ورزشهای رزمی کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان مسابقات دو تیم کیک بوکسینگ و موتای استان گیلان موفق شد با نتیجه تیمی ۵ بر ۳ تیم منتخب ایران را شکست داد.
براین اساس در نخستین بازی موی تای و در وزن ۶۷ کیلوگرم،رضا احمد نژاد از تیم منتخب ایران بر حریف خود عقیل قربان پور از منتخب گیلان فائق آمد، در وزن ۶۳.۵ کیلو موی تای، این احمد نیک کار از تیم منتخب گیلان بود که جواد بیگ دلی  از منتخب ایران را شکست داد.
در وزن ۶۰ کیلو گرم موی تای نیز مصطفی تاب توخ زاده مبارز گیلانی فریار امینی از منتخب فدراسیون ورزشهای رزمی کشور را از پیش روی برداشت و در وزن۵۷ کیلو گرم کاسپین کاپ در رشته موی تای عباس آرمون از تیم منتخب گیلان موفق شد بیژن احمد زاده از تیم ملی را با شکست بدرقه کند.
اما در رشته کیک بوکسینگ و در وزن ۷۰ کیلو گرم ابتدا اسماعیل مشتاق طلب از تیم منتخب گیلان بر سید علی موسوی از منتخب ایران پیروز شد، در ادامه و در وزن وزن ۷۵ کیلو گرم بیژن آقایی نژاد از گیلان، ابوالفضل علی پور از منتخب فدراسیون ورزشهای رزمی کشور را شکست داد.
در رقابت وزن ۸۰ کیلو گرم، مجید هاشم بیگی  از تیم منتخب ایران، جواد شهبازی از منتخب گیلان را با شکست بدرقه کرد و آخرین مسابقه نیز رقابت در وزن ۸۵ کیلو گرم بود که حسن عمویی موفق شد بر حمید رضا کرد آبادی از تیم منتخب ایران پیروز شد.
بنابراین گزارش وجود سابقه درخشان گیلانیان در رشته های رزمی، چه در عرصه ملی و چه بین المللی، شکوفا کردن ظرفیتها و استعدادهای ورزشی استان، افزایش شور و نشاط اجتماعی در مردم و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در  منطقه، گسترش توریسم ورزشی در منطقه ، از مهمترین دلایل میزبانی  مسابقات جایزه بزرگ کیک بوکسینگ و موتای جام کاسپین از سوی این سازمان منطقه آزاد انزلی است.
گفتنی است در پایان رقابتها از سوی  مهندس رضا مسرور رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان، هیأت مدیره و معاونین و مدیران سازمان و همچنین  مسئولان و پیشکسوتان ورزش استان از ورزشکاران حاضر و نفرات برتر  این رقابتها تجلیل شد.
لازم به ذکر است استقبال گسترده تماشاگران و علاقه مندان ورزشهای رزمی از این مسابقات و حضور ورزشکاران، مربیان و داوران  هیأت های مختلف رزمی استان گیلان از نکات بارز این رویدادها بود.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.