صفحه اصلی / هوای پایتخت در روز تحلیف صاف خواهد بود

هوای پایتخت در روز تحلیف صاف خواهد بود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا احد وظیفه افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها امروز در غرب مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی در بعد از ظهر رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود همچنین در ارتفاعات استان گلستان، غرب استان آذربایجان غربی و شرق استان هرمزگان رگبار پراکنده در بعد از ظهر دور از انتظار نیست.
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه جمعه و شنبه (۱۳ و ۱۴ مردادماه) در غرب استان مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار پراکنده و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: در سه روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید گاهی با گرد و خاک رخ خواهد داد. همچنین شرق دریای عمان فردا و پس‌فردا مواج می‌شود.
وی درباره وضعیت جوی آسمان تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و روز شنبه (۱۴ مرداد) صاف، گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
وظیفه در پایان اظهار کرد: اهواز جمعه و شنبه با حداکثر دمای ۴۹ درجه سانتیگراد گرمترین شهر و اردبیل با حداکثر دمای ۲۷ و حداقل دمای ۱۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین شهر کشور خواهند بود.

همچنین مطالعه کنید:

۳۸۰ هزار مجوز کسب و کار، الکترونیکی شد/ اعلام فهرست دستگاه‌ها در تبدیل مجوزهای کاغذی

به گزارش کسب و کار نیوز ، در میان دستگاه‌هایی که بیشترین تبدیل مجوز کاغذی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.