صفحه اصلی / کاظمی: تعامل اقتصادی با دنیا بر معیشت مردم اثرگذار است

کاظمی: تعامل اقتصادی با دنیا بر معیشت مردم اثرگذار است

مسائل داخلی و خارجی مرتبط با هم هستند و در حل مسائل اقتصادی و برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی باید فضای آرام در عرصه بین الملل داشته باشیم.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا محمد کاظمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری دوازدهم اظهار کرد: تاکید مقام معظم رهبری این بود که این مسئولیت‌ها امانتی است که به دوش رئیس جمهور و کابینه قرار دارد و اولویت کاری کابینه دوازدهم باید حل مسائل معیشتی مردم باشد چیزی که در سال‌های اخیر مرتب به آن تاکید کرده‌اند.
وی افزود: رئیس جمهور هم در صحبت‌های خود بر حل مسائل معیشتی تاکید کرده و بر این نظر بود که در مسائل اقتصادی باید با اولویت جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی به دنبال ایجاد اشتغال باشیم که این مساله هم خود مستلزم سرمایه گذاری است.
نماینده مردم ملایر در مجلس در ادامه بیان کرد: رهبری در صحبت‌های خود بر گستردگی روابط با دنیا تاکید کرد و جان کلام ایشان بیشتر این بود که در مقابل خوی استکباری دشمنان بویژه آمریکا مقتدرانه عمل کنیم.
این نماینده اصلاح طلب مجلس همچنین افزود: باید در نظر بگیریم که در بعد مسائل خارجی شرایط جدیدی به وجود آمده که بر مسائل داخلی هم تاثیرگذار است و می‌طلبد که تعامل ما با دنیا حسنه باشد و این موضوع برای ما حائز اهمیت است.
کاظمی همچنین با تاکید بر اینکه جذب سرمایه‌گذاری خارجی در فضای آرام و بین المللی ایجاد می‌شود، گفت: تعامل اقتصادی با دنیای خارج می‌تواند در رفاه مردم و معیشت آنان تاثیرگذار باشد. البته مسائل داخلی و خارجی مرتبط با هم هستند و تاثیر و تاثر از هم می‌پذیرند.
این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: آنچه برای ما حائز اهمیت است داشتن فضای آرامش است و کسانی هم که همفکر جریان اعتدال نیستند باید تلاششان این باشد که به توصیه رهبری عمل کرده و خیرخواهانه عمل کنند و فضای توام با آرامش، تقویت شود و دولت هم بتواند در رفع مشکلات مردم و تکلیفی که به عهده دارد به خوبی گام بردارد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.