صفحه اصلی / جذب سرمایه گذاری خارجی برای احداث نیروگاه خورشیدی در اراضی کویری البرز

جذب سرمایه گذاری خارجی برای احداث نیروگاه خورشیدی در اراضی کویری البرز

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، سید حمید طهائی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز که عصر چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه در حوزه فناوری ارتباطات شتاب بسیار خوبی در پیشرفت این حوزه وجود دارد، افزود: با حضور اخیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در البرز این روند به دلیل تصمیماتی که اخذ شد، تسریع پیدا کرد.
وی با بیان اینکه در حوزه آی تی فعالیت های استان به نحوی دنبال می شود که بزودی البرز جزو شاخص های کشور قرار می گیرد، ادامه داد: با توجه به توانمندی های البرز در حوزه های کشاورزی، دارویی و آی تی این استان قابلیت ایجاد پارک های تخصصی در این امر دارد بنابراین جلساتی در این رابطه با وزارت ارتباطات و فناوری برگزار شده است.
طهائی گفت: سال گذشته ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تامین زیرساخت های فناوری اطلاعات صرف شده و گام های ارزشمندی در این حوزه برداشته شده است.
وی با اشاره به اینکه با افتتاح پارک علم و فناوری تخصصی در گرمدره البرز در کریدور علم و فناوری کشور قرار گرفت افزود: البرز در حوزه توسعه دولت الکترونیک نیز عملکرد شایسته ای داشته است.
وی گفت: در خصوص فرودگاه پیام نیز مطالعات شهر علمی آی سی تی توسط مشاور خارجی پیگیری می شود که این روند نیز با دستور وزیر تسریع پیدا کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.