چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / برای کابینه دوازدهم با هر ترکیبی چک سفید امضا نداده‌ایم

برای کابینه دوازدهم با هر ترکیبی چک سفید امضا نداده‌ایم

 گفت: حمایت ما از آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری به مثابه چک سفید امضای جریان اصلاح طلبی به ایشان بود و اکنون هم از ایشان حمایت می کنیم اما برای کابینه با هر ترکیبی چک سفید امضا نداده‌ایم.
 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل ازایسنا،  بهرام پارسایی   با اشاره به دیدار ظهر امروز (چهارشنبه) اعضای هیئت رئیسه و کمیته تعامل فراکسیون  امید با رئیس دولت اصلاحات گفت: دیدار ما با آقای خاتمی به عنوان لیدر جریان اصلاحات و فرد اثرگذار در انتخابات ریاست جمهوری برای همفکری در مسائل پیش روی سیاسی بود که البته این دیدار جنبه خبری نداشت.
وی افزود: تاکید ما این بود که در انتخابات از آقای روحانی حمایت کردیم و ایشان توانست با همت مردم، حمایت جریان اصلاحات و آقای خاتمی رای ۲۴ میلیونی را کسب کند. بر همین اساس انتظار می‌رود کابینه قدرتمند چیده شود.
سخنگوی فراکسیون  امید مجلس خاطر نشان کرد: موضع فراکسیون  و احتمالا آقای خاتمی و دیگران در قبال کابینه دوازدهم بعد از انتشار رسمی اسامی وزرای پیشنهادی اعلام خواهد شد. تا این لحظه معتقدیم که باید کابینه‌ توانمند و همگنی چیده شود که به وعده‌ها و شعارهای انتخاباتی آقای روحانی باور داشته باشد و توان اجرایی کردن آن را داشته باشد. چنین کابینه ای از حمایت قاطع فراکسیون برخوردار خواهد بود.
پارسایی با اشاره به حمایت فراکسیون  امید مجلس از حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: فراکسیون در حمایت از آقای روحانی فراتر از انتظار ظاهر شد و در واقع این حمایت به مثابه چک سفید امضای جریان اصلاح طلبی به آقای روحانی بود. اکنون هم در صورت معرفی کابینه کارآمد و قوی از سوی ایشان مانند انتخابات تمام قد حامی ایشان خواهیم بود اما برای کابینه آینده با هر ترکیبی چک سفید امضا نداده‌ایم.
نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به اهمیت وعده‌های حسن روحانی و انتظارات به حق مردم در چینش کابینه ادامه داد: هرچه کابینه آینده قوی‌تر باشد، سرعت پیشرفت کشور هم بیشتر خواهد بود و نگرانی کمتری وجود خواهد داشت، به هر حال عملکرد کابینه باید گویای توان آقای روحانی باشد. معیارهای فراکسیون درباره کابینه آینده هم در واقع از موضع حمایت از ایشان است تا این کابینه در چهار سال آینده قابل دفاع باشد.
وی در پایان تاکید کرد: همچنان که فراکسیون نتیجه ارزیابی خود درباره کابینه یازدهم را در اختیار رئیس‌جمهور قرار داد، اکنون هم پس از اعلام رسمی گزینه های پیشنهادی برای کابینه د وازدهم درباره آنها اعلام موضع خواهیم کرد.

 

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.