صفحه اصلی / بستر برای سرمایه گذاری صنایع کوچک در استان مهیا است

بستر برای سرمایه گذاری صنایع کوچک در استان مهیا است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین" حضرت حجت الاسلام والمسلمین عابدینی" نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در دیدار مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت خدماتی شهرکهای صنعتی استان قزوین در آستانه روز ملی حمایت از صنایع کوچک اظهار داشت: تمامی تلاش ما برای حمایت از تولید کالای ایرانی است و همان‌گونه که به مردم توصیه می‌کنیم خرید کالای ایرانی را در اولویت قرار دهند، به تولید کنندگان هم تأکید می‌کنیم تا رعایت امانتداری و انصاف را داشته باشند و کالای با کیفیت به بازار عرضه نمایند.
نماینده ولی فقیه در استان ضمن تشکر از فعالیت مجموعه دست اندرکاران سرمایه گذار در استان،  ضرورت مدیریت ، نظارت و پیگیری بر سرمایه گذاران داخلی و خارجی را با اهمیت دانست و تصریح کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اختیار کسانی قرار گیرد که حقیقتاً دغدغه تولید و ایجاد اشتغال دارند.
 امام جمعه قزوین صنعتگران را به استفاده از دانش روز، تجهیزات و ماشین آلات دانش بنیانی که فرهنگ کاهش مصرف انرژی را در دستور کار خویش قرار می دهند توصیه کرد.
وی در ادامه رعایت تقوا و امانتداری در کار ، مسئولیت محول شده به صنعتگران و تولید کنندگان را امانتی از سوی خداوند دانسته که باید پاسخگوی آن باشند. 
نماینده ولی فقیه در استان در پایان از عملکرد یکساله شرکت شهرکهای صنعتی تقدیرو تشکر کرده و خواستار ارائه این آمارها به مردم شده تا موجب روحیه نشاط و  امیدواری در مردم شود.
در ابتدای این دیدار حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گزارشی از اقدامات انجام شده در شهرک‌های صنعتی استان ارائه نمود و افزود: سال ۱۳۹۵ در حوزه جذب سرمایه‌گذار رتبه پنجم را در کشور کسب کرده‌ایم و در حوزه واگذاری زمین‌های صنعتی به سرمایه گذاران داخلی و خارجی در چهار ماه نخست سالجاری رتبه دوم را در کشور به خود اختصاص داده‌ایم.
 
 

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.