صفحه اصلی / هر چهار آزادکار ایران راهی نیمه نهایی شدند

هر چهار آزادکار ایران راهی نیمه نهایی شدند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، پیکارهای چهار وزن دوم رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان از صبح امروز چهارشنبه در شهر تامپره فنلاند در حال برگزاری است که نمایندگان ایران در تمامی اوزان به دیدار رده بندی راه یافتند.
بر این اساس نتایج کشتی گیران کشورمان تا این مرحله به شرح زیر است:
در وزن ۵۵ کیلوگرم نادر نصری در دور اول مقابل موخامبت کوتابک از قزاقستان با نتیجه ۵ بر ۴ به پیروزی رسید وی در دور بعد ژوزف باقرامیان از لهستان را با نتیجه ۱۰ بر ۲ مغلوب کرد وی در دور سوم و در یک کشتی حساس با نتیجه ۱۲ بر ۱۱ ارطغرل قهوه چی از ترکیه را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رسید.
در وزن ۶۶ کیلوگرم ، امیرحسین حسینی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۶ از سد حسن کایا از ترکیه گذشت وی در دور سوم مقابل محال نوروزاف از آذربایجان با نتیجه ۱۹ بر ۱۴ به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
در وزن ۸۴ کیلوگرم احمد بذری در دور نخست با نتیجه ۸ بر ۲ زائور برادزه از گرجستان را شکست داد وی در دور بعد با نتیجه ۱۱ بر صفر هوانس مخیتاریان از ارمنستان را شکست داد. بذری در دور سوم مقابل الکساندر روبرت موری از کانادا با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
در وزن ۱۲۰ کیلوگرم نعیم حسن زاده پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۵ بر یک جاکوب بریلیوسکی از لهستان را مغلوب کرد وی در دور سوم مقابل فیض اله آکتورک از ترکیه با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.