صفحه اصلی / تقدیر از مدیرکل راهداری و مرکز مدیریت راه‌های استان همدان

تقدیر از مدیرکل راهداری و مرکز مدیریت راه‌های استان همدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، بر اساس جمع‌بندی و ارزیابی‌های انجام شده مرکز مدیریت راه‌های کشور استان همدان طی دوره‌های متوالی موفق به کسب رتبه برتر در بهره‌گیری از سیستم‌های هوشمند کنترل سرعت و تردد در سطح استان گردیده است.
علی‌اکبر آشوری رئیس مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طی نامه‌ای با اشاره به موضوع فوق طی نامه‌ای از تلاش و خدمات از سوی مسئولین کارکنان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تشکر و قدردانی به عمل آورد.
در بخشی از این نامه خطاب به مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان آمده است:
نظر به اینکه آن اداره کل در جمع‌بندی رتبه‌های ارزیابی سه‌ماهه اول سال ۹۶ در حوزه مدیریت سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل حائز رتبه نخست گردیده است؛ ضمن آرزوی توفیق روز افزون و موفقیت‌های بیشتر بدین‌وسیله از زحمات جنابعالی و کلیه همکاران به ویژه رئیس مرکز مدیریت راه‌های آن اداره کل تشکر و قدردانی می‌نماییم.
لازم به ذکر است سنجش عملکرد مراکز مدیریت راه‌ها بر اساس معیارهایی چون مدیریت و نظارت بر سامانه‌های تردد شماری، دوربین‌های نظارت تصویری، ثبت تخلفات سرعت، توزین هنگام حرکت، مدیریت ناوگان امدادی، تلفن ۱۴۱، ثبت سوانح و وقایع و نیز تابلوهای ترافیک نما و پیام متغیر و…صورت می‌گیرد.
لازم به توضیح است که پیش‌تر استان همدان با کسب ۹۲.۹ درصد (نود و دو نه دهم درصد) بیشترین امتیاز را بین ۳۱ استان کشور داشته است.
یادآور می‌شود پیرو اعلام رتبه نخست استان از سوی ستاد مرکزی؛ مدیرکل استان نیز طی مراسمی ضمن قدردانی از همه همکاران در مجموعه اداره کل با اهداء لوح سپاس از سعید کریمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان تقدیر به عمل آورد.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.