صفحه اصلی / حمایت از توسعه کشت های گلخانه ای و افزایش کمیت و کیفیت تولیدات آن

حمایت از توسعه کشت های گلخانه ای و افزایش کمیت و کیفیت تولیدات آن

 برای احداث ۶۶۰۰۰ واحد تاسیسات گلخانه ای پرداخت کرده است تا نقش حمایتی خود را به عنوان سازمانی دانش بنیان که همواره بر استفاده از فناوری های نوین تاکید داشته است، ایفا کند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، احداث گلخانه ها به ویژه در مناطقی که با شرایط نا مناسب آب و هوایی مواجه هستند ، تاثیری به سزا در اشتغالزایی، کاهش روند مهاجرت به شهرها و تامین امنیت غذایی کشور داشته و بانک کشاورزی از این طریق توانسته است با مدیریت بحران ، نقشی تعیین کننده در مقابله با یکی از چالش های مطرح جهان امروز و بالابردن راندمان تولید در شرایط دشوار محدودیت منابع انرژی، آب و خاک داشته باشد.
 بانک کشاورزی با چنین چشم اندازی و در تبعیت از سیاست های اقتصادی دولت یازدهم، پرداخت تسهیلات برای احداث تاسیسات گلخانه ای را در اولویت برنامه های اعتباری خود قرار داده است .
این بانک علاوه بر تامین مالی طرح های گلخانه ای، با استفاده از کارشناسان مجرب و سامانه های الکترونیکی و با ارائه خدمات مشاوره ای، مالی و نظارتی از متقاضیان احداث گلخانه حمایت می کند و امیدوار است همچون گذشته در امر توسعه کشت های گلخانه ای و افزایش کمیت و کیفیت تولیدات آن با موفقیت گام بردارد.
شایان ذکر است استان های اصفهان، تهران، خوزستان، فارس و جنوب کرمان، به ترتیب بیشترین میزان جذب اعتبارات گلخانه ها  و دریافت تسهیلات مربوطه را به خود اختصاص داده اند.

همچنین مطالعه کنید:

محدودیت پروازی به برخی از فرودگاههای کشورهای حوزه خلیج فارس

به گزارش کسب و کار نیوز، جعفر یازرلو اظهارداشت: با توجه به شرایط جوی بوجود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.