صفحه اصلی / تصاویری از یک خودروی بدون داشبورد و کلید

تصاویری از یک خودروی بدون داشبورد و کلید

 به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر به نقل از داریو،  ۳۰ خودروی «مدل۳» تسلا روز جمعه برای صاحبانشان ارسال شد. در همین راستا به تازگی تصاویری از فضای داخلی خودرو  منتشر شده است. در مدل۳ داشبورد تفاوت های قابل توجهی با مدل های قبلی دارد. روی آن سرعت سنج یا هیچ نشانگر دیگری وجود ندارد! همچنین صاحبان خودرو نیازی به کلید  ندارند بلکه برای باز کردن در خودرو باید از موبایل خود استفاده کنند.
علاوه برتمام این موارد و حذف داشبورد، دریچه های تهویه خودرو نیز قابل مشاهده نیستند.
نشانگرهای معمول داخل خودرو که به راننده کمک می کنند تا در جاده مسیر خود را ردیابی کند، اکنون با یک صفحه نمایش لمسی ۱۵ اینچی جایگزین شده اند که در مرکز  پانل جلوی خودرو قرار می گیرد. کاربر می تواند با مشخص کردن نقاطی در صفحه نمایش، مسیر جریان هوا در دریچه های مخفی را تعیین کند. علاوه بر آن راننده می تواند به وسیله دستان خود نحوه قرار گرفتن چرخ ها را تنظیم کند.
به هرحال صفحه نمایش بین راننده و سرنشین جلو یعنی در مکان همیشگی رادیو در خودروها، قرار دارد. به این ترتیب نیازی نیست راننده برای کنترل نمایشگرهای داخل خودرو سرش را بچرخاند.
این خودرو کلید ندارد و در عوض به وسیله بلوتوث با موبایل کاربر همخوان می شود و به طور خودکار  هنگام نزدیک شدن او، درها باز می شود.
البته خودرو دارای دو کلید کارتی است که می توان آن را در اختیار پارکبان قرار داد.  

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.