صفحه اصلی / فاز اول منطقه ویژه اقتصادی جهرم تا سال آینده به بهره برداری می رسد

فاز اول منطقه ویژه اقتصادی جهرم تا سال آینده به بهره برداری می رسد

به گزارش کسب و کار نیوز، منصور معظمی در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی جهرم با اشاره به اینکه هدف اصلی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران حمایت از بخش خصوصی و توسعه صنعتی در کشور است گفت: برای مناطق ویژه اقتصادی تسهیلاتی در نظر گرفته شده برای کمک به بخش خصوصی که قصد سرمایه گذاری دارند.
 فاز اول منطقه ویژه اقتصادی جهرم تا سال آینده به بهره برداری می رسد
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تشکر از محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم که دراین سفر وی را همراهی می کرد گفت: با حمایت های مجلس و نماینده محترم جهرم از سال گذشته این منطقه فعال شده و تا پایان امسال فاز ۱ که حدود ۷۰ هزار هکتار است در اختیار متقاضیان سرمایه گذاری به شرط مدیریت بخش خصوصی قرار می گیرد.
وی با تصریح اینکه ایدرو دارای ۳ منطقه ویژه اقتصادی فعال در کشور است گفت: سرمایه گذاری دراین مناطق منجر به ایجاد اشتغال، افزایش تولید و ثروت در کشور می شود.
منطقه ویژه اقتصادی جهرم در زمینی به حدود ۳۴۰ هکتار زیر نظر سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حال آماده سازی است. پروژه های در دست اجرا برای فراهم آوردن بستر های مناسب ایجاد صنایع شامل: ایجاد سایت انبارها و احداث انبارهای سرپوشیده، ایجاد منطقه استراحتگاهی (پارکینک ماشین آلات سبک و سنگین، مسجد، رستوران و …)، احداث ساختمان های آتش نشانی، اورژانس، محیط زیست، ادارای و گمرکی، احداث پد هلی کوپتر است.
همچنین رئیس هیات عامل ایدرو در سفر یک روزه خود ، از پتروشیمی در دست احداث جهرم بازدید کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.