صفحه اصلی / اجرای بیش از ۳۲۵ کیلومتر شبکه فاضلاب در سطح منطقه ۳ تهران

اجرای بیش از ۳۲۵ کیلومتر شبکه فاضلاب در سطح منطقه ۳ تهران

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "منصور زینلی" مدیر اجرایی شرکت فاضلاب تهران با اشاره به طراحی ۳۴۵ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در منطقه سه گفت: در حال حاضر ۳۲۵ کیلومتر لوله‌گذاری شبکه در سطح این منطقه اجرا شده به طوری که می‌توان گفت طرح فاضلاب در اکثر محلات از پیشرفت ۸۵ تا ۱۰۰ درصدی برخوردار است.
او در ادامه گفت: هم‌زمان با اجرای عملیات لوله گذاری شبکه فاضلاب این منطقه، خطوط اصلی انتقال فاضلاب در خیابان‌های میرداماد، پاسداران، قبا و شریعتی اجرا شده است و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده در نیمه نخست سال آینده شبکه فاضلاب این منطقه به طور کامل به بهره برداری می‌رسد.
زینلی افزود: شبکه فاضلاب منطقه ۳ تهران با تکمیل خط انتقال خیابان میرداماد، در نیمه نخست سال آینده آماده بهره‌برداری می‌شود.
به گفته زینلی شرایط توپوگرافی منطقه، دریافت مجوزهای حفاری، مشکلات ترافیکی و همچنین وجود ادارات، سفارت خانه‌ها و تراکم تاسیسات شهری از عوامل تأخیر روند اجرای لوله گذاری این منطقه در برخی مقاطع زمانی بوده است.
اجرای طرح فاضلاب تهران در مناطق مختلف شهرداری تهران در بخش احداث شبکه با توجه به شرایط هر منطقه متفاوت است. بر اساس مطالعات طرح فاضلاب تهران ۹ هزار کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در تهران اجرا خواهد شد که حدود ۷۰ درصد شبکه معادل ۶ هزار و ۳۰۰ کیلومتر تا امروز در شهر تهران احداث شده است.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.