صفحه اصلی / نمی‌خواهم به سرنوشت مورینیو دچار شوم

نمی‌خواهم به سرنوشت مورینیو دچار شوم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا  چلسی در دیدارهای پیش فصل عملکرد ضعیفی داشته است و همین باعث نگرانی هواداران لندنی شده است. آنها دیروز (شنبه) در ادامه دیدارهای دوستانه در شرق آسیا به مصاف اینتر رفتند و در حالی که با یک گل از حریف خود پیش بودند ۲ بر یک نتیجه‌ را واگذار کردند.
آنتونیو کونته بعد از پایان بازی دوستانه با اینتر درباره وضعیت تیم آبی پوش شهر لندن، گفت‌: ما کاملا به این موضوع واقفیم که سال بسیار سختی پیش روی ما است و مهم‌تر از آن می‌خواهیم که از اتفاقات دو سال پیش درس بگیریم. دو سال پیش ژوزه مورینیو و چلسی بعد از قهرمانی در لیگ برتر در فصل بعد عملکرد ضعیفی داشتند و چلسی در نهایت دهم و مورینیو نیز اخراج شد. من نمی‌خواهم این سرنوشت برای من تکرار شود. قبلا در تاریخ چلسی دو سرمربی که با تیم‌شان قهرمان شده بودند، سال قبل اخراج شدند و من دوست ندارم که نفر سوم باشم.
آلوارو موراتا، مهاجم ۶۰ میلیون پوندی در بازی برابر اینتر برای اولین بار از ابتدا برای تیمش به میدان رفت ولی در گلزنی ناکام ماند. سرمربی ایتالیایی درباره وضعیت موراتا، گفت‌: موراتا به تازگی کار خود را آغاز کرده و زمان می‌برد تا با تیم هماهنگ شود. او خیلی خوب کار می‌کند. نباید فراموش کرد که او فقط پنج روز است که در کنار ما است. او خیلی تلاش کرد تا عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. قطعا جای پیشرفت دارد و من مطمئنم که موراتا در آینده‌ای نزدیک ارزش‌های خودش را ثابت خواهد کرد.
کونته در پایان در ارزیابی خود از دیدارهای دوستانه تیمش در این فصل، گفت‌: ما برابر تیم‌های قدرتمندی همچون بایرن مونیخ و اینتر در مدت زمان کمی بازی کردیم. کمی خسته هستیم و این خستگی هم طبیعی است. از جو و شرایطی که در این جا برای تمرین کردن داشتیم راضی هستم. از حمایت‌های هوادارانمان تشکر می‌کنم که در کنار من بودند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.