صفحه اصلی / دلار و برخی مسکوکات طلا در بازار آزاد گران شد

دلار و برخی مسکوکات طلا در بازار آزاد گران شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا بر پایه نرخ های اعلام شده اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، امروز هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم ثابت ماند و ۱۱ میلیون و ۸۵۰هزار ریال عرضه شد اما قیمت نیم سکه با ۲۰ هزار ریال افزایش به ۶ میلیون و ۳۵۵ هزار ریال رسید.
همچنین ربع سکه طلا بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز سه میلیون و ۷۸۵ ریال به فروش رفت اما سکه گرمی با ۱۰ هزار ریال افزایش ۲ میلیون و ۵۱۰ هزار ریال عرضه شد.
این اتحادیه نرخ جهانی هر اونس طلا را یک هزار و ۲۷۰ دلار و ۱۰ سنت و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار را یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۶۵۰ ریال اعلام کرد؛ به این ترتیب قیمت انس طلا به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی ثابت ماند اما بهای هر گرم طلای ۱۸ عیار هفت هزار و ۸۵۰ ریال افزایش یافت. 
 
**تثبیت نرخ دلار
بر اساس نرخ های اعلام شده تارنمای اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، هر یورو با ۴۰ ریال افت قیمت ۴۵هزار و ۷۶۰ ریال به فروش رفت و قیمت هر پوند انگلیس نیز بدون تغییر نسبت به دیروز ۴۹ هزار ۷۲۰ ریال تعیین شد.
در سامانه نظارت ارز (سنا) که میانگین قیمتی خرید و فروش ارزهای عمده صرافی های مجاز کشور درج می شود، بهای هر دلار آمریکا تا زمان انتشار این خبر ۳۷ هزار و ۹۹۵ریال و هر یورو ۴۴ هزار و ۷۶۰ ریال ثبت شده است که نسبت به قیمت های اعلام شده در پایان معاملات دیروز به ترتیب ۷۸ ریال و ۹۴ ریال رشد را نشان می دهند.
در سامانه سنا قیمت هر پوند انگلیس ۴۹ هزار و ۹۶۳ ریال و هر درهم امارات ۱۰ هزار و ۴۲۱ ریال قید شده است.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.