صفحه اصلی / رقابت با بولت حساسیت زیادی خواهد داشت

رقابت با بولت حساسیت زیادی خواهد داشت

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا حسن تفتیان در مورد شرایط آمادگی خود برای رقابت های جهانی دوومیدانی، اظهار کرد: بعد از این که در قهرمانی آسیا حضور ما در جهان مسجل شد، تمرینات را آغاز کردیم. حدود ۱۰ روز به دلیل دریافت ویزا و کارهای اداری در تهران تمرین کردیم. برای آمادگی هر چه‌ بیشتر در لیگ طلایی شرکت کردم و توانستم در ۱۰۰متر رکورد شخصی خود را تکرار کنم.
او به ادامه رقابت‌هایش در مشهد، خاطر نشان کرد: از دوشنبه تمرینات خود را مشهد آغاز کردیم. شرایط خوب است و مجموعه آستانه قدس شرایط خوبی را برای من فراهم کرده است. حمایت اداره کل و مسئولان استانی را نیز دارم. شرایط خوبی است. من هم با روحیه خوب در حال‌ تمرین کردن هستم.
تفتیان در مورد رقابت‌های جهانی دوومیدانی، گفت‌: رقابت‌های جهانی همان طور که از اسم آن پیدا است جهانی است و همه در سراسر جهان در حال تمرین و آمادگی هستند تا بهترین نتیجه‌ را کسب کنند. در دوی ۱۰۰ متر به این دلیل که یوسین بولت آخرین سال رقابتش را خواهد داشت حساسیت بیشتری داریم و رقابت‌ بین ما بسیار زیاد است.
او ادامه‌ داد: البته من تجربه  حضور در رقابت های جهانی را دارم و در دوره قبل توانستم یک مرحله صعود کنم و به نیمه نهایی برسم و در نیمه نهایی هفدهم جهان شدم. در این رقابت‌ها نیز هدف من کسب بهترین نتیجه‌ است. همه تلاش خود را خواهم کرد، اما کسب عنوان بستگی به شرایط مسابقات نیز دارد. امیدوارم که بهترین نتیجه‌ برای ایران رقم بخورد.
رقابت‌های جهانی دوومیدانی از دهه دوم مردادماه به میزبانی لندن برگزار خواهد شد. تیم ملی دوومیدانی ایران با چهار نماینده در این رقابت ها حاضر خواهد شد. احسان حدادی، حسن تفتیان، حسین کیهانی و علی ثمری با قهرمانی در آسیا جواز حضور در رقابت های جهانی را بدست آوردند.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.