صفحه اصلی / بدون مربی شرایط سخت بود

بدون مربی شرایط سخت بود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،  حمیده عباسعلی پس از کسب نخستین مدال تاریخ کاراته بانوان ایران در بازی‌های جهانی بیان کرد: با توجه به اینکه ورلد گیمز هر چهار سال یک بار برگزار می شود و مختص رشته های ورزشی غیر المپیکی است برترین ها ی جهان در آن حضور دارند. قهرمانان هر قاره و مدال آوران سال گذشته در مسابقات جهانی همگی شرکت می کنند به همین دلیل این مسابقات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کاراته نیز المپیکی شده است و به احتمال بسیار این آخرین حضور کاراته در بازی‌های جهانی بود، به همین دلیل سطح مسابقات بسیار بالا و قهرمانِ قهرمانان مشخص شد.
عباسعلی در ادامه افزود: رقابت های بسیار سنگینی برگزار شد و هر بازی حکم فینال را داشت. ابتدا رقابت ها به صورت دوره ای برگزار شد. در بازی نخست مقابل حریف اسواکی دارنده مدال برنز جهانی اتریش مبارزه کردم و توانستم با نتیجه ۲ بر یک پیروز شوم. در بازی دوم مقابل قهرمان قاره برزیل قرار گرفتم و این بازی را نیز ۴ بر صفر پیروز شدم و از گروه خود صعود کردم.
پرافتخار ترین بانوی کاراته ایران درباره بازی پبش از فینال خود اظهار کرد: پای فینال با حریفی از فرانسه مبارزه داشتم که در گذشته در کشور فرانسه مغلوب آن شده بودم اما اینجا با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی رسیدم و راهی فینال شدم.
ملی پوش وزن ۶۸+ کیلوگرم بانوان  در فینال بازی‌های جهانی با آیومی ژاپنی حریف نامدار خود مبارزه کرد که  در  هفته گذشته در قهرمانی آسیا او را ۶ بر ۲ شکست داده بود، اما این بار پس از تساوی صفر بر صفر با رای داوران به مدال نقره رسید. عباسعلی درباره این مبارزه گفت: با رای داروان طلا را از دست دادم، انتظارم این نبود و می توانستم نتیجه بهتری کسب کنم  اما باز خدارا شاکر هستم.
عباسعلی در ادامه افزود: پس از بازگشت از قهرمانی آسیا یک روز  استراحت کردم و بلافاصله تمریناتم را از سر گرفتم تا بدنم به حالت اولیه باز گردد. طبیعی است پس از برگزاری یک  مسابقه سنگین بدن قدری افت دارد، همچنین مربی من در کنارم نبود و جای خالی او را بسیار حس می کردم. از سایر افراد تیم ایران که در کنار من بودند و در کسب نتایج بسیار کمک کردند، تشکر می کنم.
سمانه خوشقدم مربی حمیده عباسعلی در زمان اعزام به بازی های جهانی  در فرودگاه متوجه اتمام مهلت ویزای خود شده بود و عباسعلی به ناچار تنها راهی مسابقات شد. او در این باره گفت: برای بازیکنی مثل من که به مربی خود وابسته است سخت بود بدون او راهی مسابقات شوم. شرایط سختی برای من بود اما خداراشکر که توانستم گوشه ای از زحمات مربی ام را جبران کنم.

همچنین مطالعه کنید:

یک میلیارد دلار صادرات از نمایشگاه اکسپو ایران

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت ایران  امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.