صفحه اصلی / واگذاری چهار هکتار زمین احداث فضای سبز در کمالشهر

واگذاری چهار هکتار زمین احداث فضای سبز در کمالشهر

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی البرز، جلسه بررسی مشکلات حوزه شهرسازی و معماری کمالشهر با حضورتقی رضایی، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز برگزار شد.
در ابتدای جلسه شهردار کمالشهر گزارشی در خصوص وضعیت جمعیتی بومی و غیر بومی و شرایط اقلیمی این شهر ارائه کرد وگفت: با توجه به موقعیت‌های خاص این شهر از جمله وجود زندان و همچنین نزدیک بودن به کلانشهر کرج و هزینه نسبتاً پایین اجاره بها و خرید مسکن نسبت به مرکز استان جمعیت سرریز بیشتری به این شهر مهاجرت کرده‌اند.
ترابیان با بیان اینکه در آینده نزدیک و با احداث ایستگاه مترو و همچنین کمربند جنوبی، تراکم جمعیت شهر کمالشهر به مراتب بیشتر خواهد شد، از تمام دستگاه‌های اجرایی خصوصا اداره‌کل راه و شهرسازی استان البرز درخواست کرد با تدبیر و اتخاذ تصمیمات به رفع این مشکلات کمک کنند و پشتیبان و حامی شهرداری کمالشهر در ارائه خدمت به اهالی این شهر باشند.
در ادامه مدیرکل راه و شهرسازی البرز پس استماع موضوعات و درخواست‌های مطرح شده با بیان اینکه اداره‌کل راه و شهرسازی استان با رویکردی جدید و با اختیارات کامل تمام تلاش خود را نسبت به مرتفع کردن مشکلات اهالی استان به کار می‌بندد، بیان کرد: با توجه به موقعیت خاص شهر کمالشهر تلاش می‌کنیم که با اخذ مجوز شورای عالی شهرسازی و معماری کشور نسبت به بازنگری طرح جامع و تفصیلی این شهر اقدام کنیم تا مشکلات  موجود و تراکم جمعیتی رفع شود.
رضایی نظر مساعد داد که یک قطعه زمین به مساحت حدود چهار هکتار درابتدای ورودی شهرکه در اختیار اداره‌کل راه و شهرسازی استان البرز است در اختیار شهرداری قرار گیرد تا نسبت به احداث فضای سبز اقدام شود.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.