شناورهای باری و صیادی از یکدیگر تفکیک شوند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایلنا، حسین بهشتینژاد (مدیرعامل تعاونی صیادی بندر دَیر استان بوشهر) گفت: بنا به تصمیم مسئولان امنیتی و سیاسی استان بوشهر جهت افزایش امنیت شناورهایی که در بندر دیر توقف میکنند از نظر توقفگاه به دو قست باری و صیادی تقسیم خواهند شد.
این فعال صیادی افزود: پس از اینکه در هفته گذشته (۳۰ تیرماه) به علت آتشسوزی تعدادی از شناورهای صیادی به صورت جدی خسارت دیدند جامعه صیادی خواستار تفکیک شناورهای باری و صیادی شدند.
او ادامه داد: همجواری شناورهای صیادی با شناورهای باری همواره برای ماهیگیران خطرساز بود و بارها شناورهای باری باعث حریق و از بین رفتن لنجها و قایقهای ماهیگیری شده بودند.
عضو هیات مدیره اتحادیه صیادان در پایان گفت: بنا به این مصوبه از این پس قایقها و کشتیهای باری در توقفگاه "اُولی شمالی" پهلو خواهند گرفت. لازم به ذکر است که قبل از آتشسوزی این بندر در سال ۹۴ شناورهای باری در بندر "اُولی شمالی" توقف میکردند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایلنا، حسین بهشتینژاد (مدیرعامل تعاونی صیادی بندر دَیر استان بوشهر) گفت: بنا به تصمیم مسئولان امنیتی و سیاسی استان بوشهر جهت افزایش امنیت شناورهایی که در بندر دیر توقف میکنند از نظر توقفگاه به دو قست باری و صیادی تقسیم خواهند شد.
این فعال صیادی افزود: پس از اینکه در هفته گذشته (۳۰ تیرماه) به علت آتشسوزی تعدادی از شناورهای صیادی به صورت جدی خسارت دیدند جامعه صیادی خواستار تفکیک شناورهای باری و صیادی شدند.
او ادامه داد: همجواری شناورهای صیادی با شناورهای باری همواره برای ماهیگیران خطرساز بود و بارها شناورهای باری باعث حریق و از بین رفتن لنجها و قایقهای ماهیگیری شده بودند.
عضو هیات مدیره اتحادیه صیادان در پایان گفت: بنا به این مصوبه از این پس قایقها و کشتیهای باری در توقفگاه "اُولی شمالی" پهلو خواهند گرفت. لازم به ذکر است که قبل از آتشسوزی این بندر در سال ۹۴ شناورهای باری در بندر "اُولی شمالی" توقف میکردند.