صفحه اصلی / گرمای آبادان کُشنده است

گرمای آبادان کُشنده است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، مهدی فنونی‌زاده در گفتگو  درباره دیدار هفته اول استقلال برابر نفت آبادان گفت: گرمای وحشتناک آبادان می‌تواند یکی از مشکلات بزرگ استقلال در هفته اول باشد، دمای بالای ۴۰ درجه، نفس کشیدن را سخت می‌کند و بازیکنان باید طوری نیروی خود را تقسیم کنند که بتوانند تا پایان بازی دوام آورده و مشکلی پیدا نکنند.
وی تأکید کرد: نفت آبادان نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی داشته و ساختار خود را عوض کرده است، کادر فنی و برخی از بازیکنان این تیم تغییر کرده‌اند و می‌خواهند از هفته اول گام را محکم برداشته تا بتوانند در پایان فصل، جایگاه خوبی در جدول داشته باشند.
پیشکسوت استقلال در خصوص وضعیت آبی‌پوشان نیز گفت: حضور مجتبی جباری، منتظری، حیدری، رحمتی و چند بازیکن باتجربه دیگر در کنار بازیکنان جوان، ترکیب خوبی را برای استقلال به وجود آورده است؛ این تیم برخلاف سال گذشته که نفرات خوبی جذب نکرده بود، امسال بهترین‌ها را به خدمت گرفت و فکر می‌کنم بازی‌های خوبی هم از این تیم شاهد خواهیم بود. جوانان این تیم می‌توانند در میانه میدان بجنگند و باتجربه‌ها از تجربه‌شان استفاده کرده و بازیکنی مثل مجتبی جباری با پاس‌های طلایی خود، مهاجمان استقلال را در فرصت گلزنی قرار می‌دهد و اعتقاد دارم فصل موفقی در انتظار آبی‌پوشان است.
وی درباره دیگر تیم‌های حاضر در لیگ هفدهم گفت: پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ شانزدهم و سوپرجام، شرایط خوبی دارد. با توجه به اینکه آنها باید در لیگ قهرمانان هم بجنگند، مطمئناً تلاش خود را خواهند کرد و با پیروزی برابر حریفان در لیگ داخلی، به جنگ تیم‌های متمول عربی در لیگ قهرمانان بروند و امید داریم که بتوانند به قهرمانی در لیگ قهرمانان دست پیدا کنند.
فنونی‌زاده ادامه داد: تراکتورسازی، ذوب‌آهن و سپاهان هم مدعی قهرمانی هستند و باید منتظر بمانیم و ببینیم آنها در لیگ هفدهم چه نتایجی کسب می‌کنند.
پیشکسوت استقلال افزود: سال گذشته پیشرفتی در فوتبال ما وجود نداشت و امیدوارم در لیگ هفدهم درجا نزنیم و شاهد بازی‌های خوبی از تیم‌های لیگ برتری باشیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: به انتظار خواهیم نشست تا شاهد رشد و شکوفایی فوتبالمان باشیم و در پایان فصل، پدیده‌های زیادی را داشته باشیم زیرا یک لیگ پرقدرت می‌تواند ضامن موفقیت تیم ملی کشورمان باشد.

 

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.