صفحه اصلی / بعضی وقت‌ها در کشورتان تحویلتان نمی‌گیرند!

بعضی وقت‌ها در کشورتان تحویلتان نمی‌گیرند!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از ساکرنت، یحیی توره چهار بار مرد سال قاره آفریقا شده است و دو قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی دیگر در لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه خود دارد و یکی از موفق‌ترین بازیکنان آفریقایی تاریخ محسوب می‌شود. با تمام این موفقیت‌ها او می‌گوید که در کشورش به هیچ وجه، احترامی را که انتظارش را داشت حس نکرد و به همین دلیل تصمیم به خداحافظی از تیم‌ ‌ملی گرفت.
یحیی توره درباره این موضوع، گفت‌: چند سال باید بگذرد تا یکی مثل من در ساحل عاج رشد کند. متاسفانه من همیشه احساس ناراحتی و افسردگی از بازی در کشور داشتم. در برخی از موارد شما اصلا در کشورتان مورد توجه قرار نمی گیرید ولی خارج از کشورتان پادشاهی می‌کنید. من فکر می‌کنم که این روش باید تغییر کند و به بازیکنان وطنی بهای بیشتری داده شود. الان برای مثال در کامرون خیلی‌ها عاشق ساموئل اتوئو هستند ولی درباره من اصلا چنین مسائلی وجود نداشته است.
هافبک ساحل عاجی در پایان صحبت‌های خود، گفت‌: در تیم‌ ‌ملی دروگبا بهترین دوست من بوده، نمی‌دانم که چرا همه می‌گویند که من از او نفرت داشتم. من حتی او را از برادرم حبیب بیشتر دوست دارم و بیشتر در کنار او بودم. سال‌های سختی برای من برای بازی در ساحل عاج گذشت ولی همیشه با تمام عرق و تعصب برای کشورم بازی کردم و حالا که بازنشسته شده‌ام برای موفقیت کشورم فقط دعا می‌کنم.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.