صفحه اصلی / بانک کشاورزی در کنار مردم است

بانک کشاورزی در کنار مردم است

 در سفر به استان کرمانشاه در جلسه ستاد گلخانه ای این استان که با حضور مدیران ارشد دستگاه های ذیربط و به میزبانی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه تشکیل شد، مشکلات گلخانه داران و رفع موانع موجود را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه، دکتر شهیدزاده در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت و نقش به سزای توسعه کشت های گلخانه ای در رونق تولید، اشتغال پایدار، تامین امنیت غذایی و بهبود فضای کسب وکار در کشور گفت: بانک کشاورزی با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، به عنوان سرباز دولت، در خدمت دولت و مجری سیاست های دولت تدبیر و امید است. وی افزود: توسعه کشت های گلخانه ای از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید در اولویت برنامه های وزارت جهاد کشاورزی و به تبع آن در دستورکار بانک کشاورزی قرار داشته است .
شهید زاده تصریح کرد: بانک کشاورزی افتخار می کند که در کنار مردم است و خود را از مردم جدا نمی داند و برای اجرای سیاست های دولت و حمایت از تولید، خود را موظف می داند ابزارها و فناوری های نوین را برای حل مشکلات تولید کنندگان و توسعه اقتصادی کشور به کار گیرد.
وی تاکید کرد: بایستی برای حل مشکلات تولیدکنندگان و بهبود فضای کسب و کار کشور ، هم افزایی و تلاش مضاعف معمول داریم.
بر اساس این گزارش، در ادامه جلسه مشکلات و مطالبات گلخانه داران استان کرمانشاه مطرح و راهکارهای ممکن برای حل آن ها بررسی شد.
این گزارش می افزاید در پی این جلسه، دکتر شهیدزاده، دکتر رضوی و مهندس طهماسبی با خبرنگار صدا و سیمای استان کرمانشاه و اصحاب رسانه درباره نتایج این جلسه گفتگو کردند.
شایان ذکر است مدیرعامل بانک کشاورزی در نخستین ساعات سفر کاری خود به استان کرمانشاه ، از شعبه شهید بهشتی و مدیریت شعب بانک در این استان بازدید و با همکاران از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

همچنین مطالعه کنید:

صادرات نفت ایران به بالاترین رکورد ۶ ساله صعود کرد

به گزارش کسب و کار نیوز ، روزنامه فایننشیال تایمز با استناد به گزارش شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.