چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / امضاء ۳ تفاهم نامه شرکتهای قزوین با کره جنوبی

امضاء ۳ تفاهم نامه شرکتهای قزوین با کره جنوبی

 جهت انتقال فناوری در محل صندوق شکوفایی و نوآوری دعوت شدند که تاکنون منجر به عقد ۳ تفاهم نامه همکاری جهت انتقال فناوری و دو مورد در حال مذاکره گردید.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین،" حمیدرضا خانپور" در حاشیه بازدید نمایندگان شرکت کره ای WOOYANG از واحد تولیدی بالین تک قزوین اظهار داشت: در طول چهار روز حضور هیئت تجاری مدیران ارشد صنایع کوچک و صنعتگران کشور کره جنوبی در راستای انتقال فناوری و تکنولوژی در ایران و مذاکره با هشت شرکت در استان در پایان منجر به عقد تفاهم نامه به سه شرکت در استان قزوین شد.
وی عقد تفاهم نامه شرکتهای " ایرکاپارت صنعت " که در زمینه دانش فنی قطعات خودرو فعالیت کرده با شرکت کره ای DY ELACEN CO، " بالین تک قزوین "  با شرکت  WOOYANو " اتحادیه زنبورداران  استان " با موضوع استحصال و بالا بردن راندمان تولید عسل با شرکت کره ای  CHUNGJIN را  از جمله این تفاهم نامه ها عنوان کرد.
رئیس هئیت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان با اشاره به اهداف این تفاهم نامه تصریح کرد: توسعه و ترویج همکاری بر مبنای برابری و عمل متقابل ازطریق همکاری در تکنولوژی مبادلات، تبادل فناوری، تاسیس شرکت سرمایه گذاری مشترک و تلاش‌های مشترک برای همکاری در تولید ، تجارت، مجوز فن آوری که هر دو طرف  متعهد به ترویج و توسعه همکاری می باشند را مهمترین اهداف این تفاهم نامه بر شمرد.
گفتنی است هیئت تجاری کشور کره جنوبی در روز شنبه هفته جاری از شهرک صنعتی کاسپین و چند واحد تولیدی مستقر در آن شهرک بازدید کردند.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.