صفحه اصلی / به همه بازیکنان فرصت بازی می دهم

به همه بازیکنان فرصت بازی می دهم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، خوآن سیچلو، پس از کسب پیروزی ۳ بر صفر تیم ایران برابر تیم پاکستان و صعود به دور دوم قهرمانی آسیا اظهار کرد: با توجه به باخت پاکستان در روز نخست می‌دانستیم که حریف با تمام توانش مقابل ما بازی خواهد کرد. با توجه به اشتباهات زیادی که در ست نخست داشتیم تیم پاکستان رفته رفته اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرد و برعکس ما اعتماد به نفسمان از دست رفته بود. البته این اتفاقات در جریان مسابقه عادی است. پشت سرگذاشتن چنین لحظاتی برای بازیکنان تیم من قطعاً تجربه بزرگی بود.
سرمربی تیم ملی امید ایران ادامه داد: خوشبختانه پس از گذشت زمان بازیکنان  ایران ریکاوری شدند و توانستند دوباره اعتماد به نفس پیدا کرده و در نهایت به پیروزی دست پیدا کنند.
سرمربی تیم والیبال امید افزود: در مجموع سه بازیکن ما عملکرد خوبی داشتند و بازیکنان دیگر هر کدام به نسبت در برخی لحظات خوب کار کردند. برای مثال سلیم چپرلی در حمله بهتر بود. باید این را در نظر داشته باشیم که یک بازیکن باید در همه مهارت‌ها به یک اندازه قوی باشد. این مسئله به مرور زمان و با کسب تجربه میسر می شود. به هر حال خوشحالیم که به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کردیم.
خوآن سیچلو در پایان در خصوص استفاده از بازیکنان ذخیره در این دیدار گفت: در جریان بازی تعویض‌های زیادی انجام دادم زیرا به کار تیمی اعتقاد دارم. برای اینکه تیم بودنمان حفظ شود باید از همه بازیکنان استفاده کنم. به همین دلیل همه بازیکنان، بازی در این مسابقات را برای دقایقی تجربه می کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.