صفحه اصلی / اهداء گل و قرآن به مادران نوزادان دختر در بیمارستان دماوند

اهداء گل و قرآن به مادران نوزادان دختر در بیمارستان دماوند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی، ظهر سه شنبه و هم زمان با میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، با حضور در  بیمارستان سوم شعبان دماوند، با اهداء گل و قرآن از مادرانی که نوزاد دختر به دنیا آورده بودند تقدیر کرد.
امام جمعه دماوند، در این بازدید، اقدام به قرائت اذان برای نوزادان دختر در این بیمارستان کرد.
فتاح دماوندی در این دیدار ضمن تبریک تولد نوزادان دختر به مادران آن ها، طی سخنانی گفت: جایگاه دختر در معارف اسلامی و نیز فرهنگی اسلامی ایرانی، بسیار والا است و امروز یکی از مهمترین موضوعات اجتماعی نقش و جایگاه دختران و بانوان در عرصه های اجتماعی و خانواده است.
امام جمعه دماوند با بیان این که بانوان نیز  می توانند مانند مردان به مقامات بلند عرفانی برسند، گفت: موارد بسیاری در تاریخ سراغ داریم که بانوان به قله های رفیع و نورانی رسیده و الگویی مناسب برای دختران و زنان ما شده اند.
وی  نقش دختران و زنان در تربیت نسل آینده را بی بدیل دانست و افزود: اولویت اصلی و مهم بانوان ، نقش آفرینی در تشکیل خانواده و تربیت فرزندان صالح و مومن است، مادران امروز، دختران دیروز و دختران امروز مادران فردا هستند، البته بانوان می توانند مانند حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) در عرصه سیاست و اجتماع نقش آفرینی موثر داشته باشند.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.