صفحه اصلی / عجایب نفت؛ از دست بردن در قرارداد تا تغییر ۲ ساعته سرمربی

عجایب نفت؛ از دست بردن در قرارداد تا تغییر ۲ ساعته سرمربی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، تیم فوتبال نفت تهران پس از حدود یک سال واگذار شدن به صورت نصف و نیمه شرایط عجیبی دارد و هر لحظه باید منتظر بود تا یک خبر غیر منتظره از این باشگاه به گوش برسد؛ از انتخاب دیر هنگام علی کریمی به عنوان سرمربی که اولین تجربه جادوگر بود تا جایگزین کردن حمید درخشان در فاصله ۲۰ ساعت مانده به دیدار سوپر جام مقابل پرسپولیس. البته این تنها یک قسمت از عجایت باشگاه است.
چهارشنبه هفته گذشته بود که پس از حدود یک ماه تمرین بازیکنان، مسئولان نفت تهران بالاخره با بازیکنان مدنظر کریمی، اول کنار زمین تمرین قرارداد امضا کردند و پس از آن به هیات فوتبال استان تهران رفتند و قراردادهایشان را در آن‌جا رسمی کردند. با این حال علی کریمی پس از دیدن شرایط نابسامان تیم حاضر به امضای قرارداد نشد. پس از این که مالکان باشگاه نفت از خیر علی کریمی گذشتند به سراغ باقی کمک‌های او مانند مهرداد خانبان، علی‌رضا امامی‌فر و … رفتند تا یکی از آن‌ها را راضی به نشستن روی نیمکت کنند اما آن‌ها که به خاطر علی کریمی به این تیم آمده بودند هیچ کدام راضی به قبول این پیشنهاد نشدند تا در ساعت‌های پایانی سی‌ام تیر، نفتی‌ها به سراغ حمید درخشان بروند و او هم در مذاکراتی یکی، دو ساعته هدایت این تیم را قبول کرد.
جدای از این که پیام صادقیان و حمیدرضا علی‌عسگری پس از رفتن علی کریمی دیگر حاضر به ادامه فعالیت در نفت نشدند، با آمدن حمید درخشان خیلی از بازیکنانی که با آن‌ها قرارداد جدید امضا شده بود، مدنظر این مربی قرار نگرفت و او دوباره با سلیقه خودش شروع به یارگیری کرد و بازیکنان پا به سن گذاشته‌ای مانند محسن بنگر، هاشم بیک‌زاده و محمد نصرتی را به نفت آورد.
مشخص نیست باشگاه نفت در قبال بازیکنانی که با این باشگاه در هیات فوتبال قرارداد امضا کرده‌اند، چه موضعی می‌گیرد. این درحالی است که در قرارداد یکی از بازیکنانی که در هیات فوتبال قراردادش ثبت شده دست برده‌اند؛ قرارداد این بازیکن با نظر علی کریمی ۱۰۰ میلیون تومان بوده و با این مبلغ در هیات فوتبال به امضا رسیده اما پس از آمدن درخشان و نخواستن او توسط مربی جدید، در قرارداد این بازیکن دست برده شده و سه صفر از قرارداد آن خط خورده تا قرارداد ثبت شده این بازیکن تنها ۱۰۰ هزار تومان باشد.
با همه این اوصاف در یکی دو روز اخیر، وزارت نفت اعلام کرده که به احتمال زیاد باشگاه نفت از شرکت بهنام پیشرو کیش پس گرفته می‌شود تا در اختیار مالک جدید قرار گیرد. دلیل این کار هم کوتاهی بهنام پیشرو در پرداخت بدهی‌های این باشگاه است.
باید دید سرنوشت نفت تهران – که تا چند سال پیش همه از خوش قولی آن‌ها تعریف و تمجید می‌کردند اما حالا به عنوان بدقول‌ترین باشگاه مطرح است – پس از جلسه فوق العاده هیات امنا و کمیته انتقال باشگاه نفت چه می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.