صفحه اصلی / ۹ پروژه راهسازی در شهرستان علی‌آباد کتول در حال اجرا است

۹ پروژه راهسازی در شهرستان علی‌آباد کتول در حال اجرا است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی در بازدید از پروژه‌های فعال شهرستان علی‌آباد کتول در حوزه راه و شهرسازی که با حضور اسدالله قره خانی نماینده مردم شریف شهرستان علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: در حال حاضر ۹ پروژه راه روستایی و ابنیه فنی در شهرستان علی‌آباد کتول در حال اجرا است که با پایان آن در مجموع ۱۷ کیلومتر از راه‌های روستایی چلی علیا و چلی سفلی، طاویر، وسیع سر و فاضل‌آباد -باقرآباد آسفالت و اهالی روستاهای نامبرده از راه آسفالته مطلوب برخوردار خواهند شد.
وی افزود: هم‌اکنون پروژه‌های فوق ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال زیرسازی و پخش بیس است که بعد از اتمام آسفالت آغاز خواهد شد.
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان محل اعتبارات این پروژه‌ها را از محل منابع ملی و تبصره ۳۶ سیل اعلام و ادامه داد: پروژه‌های یاد شده در سالجاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
محبوبی اضافه کرد: ترمیم و شمع کوبی پل ورودی شهر فاضل‌آباد، دیواره سازی محدوده پل و راه روستایی میان رستاق، احداث پل به دهانه ۵ متری، احداث دیوار سنگی ملاتی و دیوار سازی در محور محمدآباد – سیاه مرزکوه در مجموع به طول ۲۸۵ متر از دیگر پروژه‌های است که در این شهرستان در حال انجام است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.