صفحه اصلی / بخش‌ خصوصی با آرامش فعالیت کند

بخش‌ خصوصی با آرامش فعالیت کند

 فعالان بخش‌ خصوصی در تمامی حوزه‌های گردشگری باید بدون دغدغه به طرح‌های تعریف ‌شده ادامه ‌دهند و تغییرات مدیریتی نباید نگرانی و تردیدی در آنها ایجاد کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، میرهادی قره‌سید رومیانی افزود: ملاک تصمیمات همواره در سازمان گردشگری، شتاب‌بخشی هوشمندانه و پاسخ به انتظارات ملی در زمینه توسعه گردشگری است. 
وی ادامه داد: این رویکرد با توجه به دو دغدغه اصلی دولت یازدهم یعنی اشتغال‌زایی در بخش خصوصی و استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های برجام می‌تواند سهم بزرگی در ایجاد کسب و کارهای نوین و مبتنی بر توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان داشته‌باشد.
سرپرست معاونت گردشگری گفت: دولت تدبیر و امید همواره بخش خصوصی را پر و بال خود دانسته و عملکرد دولت طی چهار سال گذشته بخوبی نشان داده که همکاری با فعالان بخش خصوصی در تدوین و اجرای تمامی پروژه‌ها و برنامه‌های سازمان میراث فرهنگی از راهبردهای کلان و دائمی ریاست سازمان بوده‌است.
وی تاکید کرد: بخش خصوصی از این پس نیز باید این اطمینان خاطر و آرامش را داشته باشد که رویکرد سازمان بر اساس اسناد بالادستی اعم از قانون برنامه ششم توسعه، سند چشم انداز بیست ساله، مصوبات هیأت وزیران و آیین‌نامه‌های ابلاغی سازمان به قوت خود باقی‌است.
سرپرست معاونت گردشگری افزود: فعالان بخش خصوصی و صنفی اعم از موسسات و دفاتر خدمات گردشگری، هتل‌داران، متولیان اقامتگاه‌های بوم‌گردی، خانه‌مسافر و سایر فعالان حوزه گردشگری باید با آرامش و اعتماد به روندهای حاکم و جاری در سازمان و حفظ استقلال در اتخاذ و اجرای تصمیمات، برنامه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های خود را در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمات به صنعت گردشگری کشور بیش از پیش ادامه دهند. 
رومیانی همچنین با اشاره به دغدغه‌های رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حکم ابلاغی به وی گفت: تاسیسات گردشگری نظیر دفاتر خدمات گردشگری، هتل‌داران، خانه‌های مسافر و اقامتگاه‌های بوم‌گردی با حفظ استقلال و رعایت مرزبندی‌های قانونی در چارچوب اسناد بالادستی سازمان توسعه خواهند یافت و هریک باید بخشی از بار ارتقای کمی و خدمات را برای دستیابی به اهداف سند چشم انداز توسعه متقبل شوند. 
وی تأکید کرد: منویات رئیس‌جمهوری و دغدغه‌های هیات دولت هم ما را به سمت ایجاد زمینه‌های لازم برای اتخاد رویکرد توسعه‌ای و اعتلایی در حوزه گردشگری سوق می‌دهد. رومیانی افزود: همان‌طور که در قانون برنامه ششم طی مواد ۹۸، ۹۹ و ۱۰۰ ما را به استفاده حداکثری از توان و ظرفیت‌های بخش خصوصی ملزم کرده‌ است. این یعنی ما گردشگری را با مشارکت بخش خصوصی توسعه و اعتلا بدهیم. 
وی خاطرنشان کرد: بخش خصوصی بال و پر سیمرغ توانای گردشگری به عنوان پیشران اقتصادی صنعت توریسم در کشور است و معاونت گردشگری به عنوان خانه بخش خصوصی در چارچوب مقرراتی که از طرف مجلس شورای اسلامی و دولت محترم ابلاغ شده پیگیر دغدغه های این بخش خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.