صفحه اصلی / اصناف و بازاریان در همه عرصه ها پشتیبان نظام بوده اند

اصناف و بازاریان در همه عرصه ها پشتیبان نظام بوده اند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی روز دوشنبه در نهمین اجلاسیه دوره ششم نمایندگان اتاق اصناف ایران افزود: دشمنان بعد از اینکه در هشت سال دفاع مقدس نتوانستند نظام ما را به زانو دربیاورند، به جنگ اقتصادی آمدند . دشمنان قسم خورده به جنگ اقتصادی با شما و اصناف و بازاریان آمدند؛ همانطور که شما دشمن را در دفاع مقدس مجبور به عقب‌نشینی کردید، در مقابله با جنگ اقتصادی نیز از طریق ایمان، اخلاص، عشق به خدا و معنویت دوباره می‌توانید این کار را انجام دهید.
وی تصریح کرد: علما در زمان غیبت جانشین امامان هستند و اصناف کسانی هستند که مسجد می‌ساختند ، مخارج آن را تامین و شرایط را برای فعالیت علما فراهم می‌کردند ، خیریه ها تاسیس کردند و همواره کمک مردم محروم بوده اند.
حجت الاسلام و المسلیمن صدیقی در ادامه با اشاره به نقش مهم اصناف در پیشبرد دفاع مقدس و جلوگیری از هجوم دشمن در آن دوران گفت: در جنگ پیش آمده، اصناف و تجار و بازرگانان دولت را حمایت کردند و آنها در بندگی خدا به درجاتی رسیدند که مثالی‌زدنی هستند.
وی گفت: مملکت در تهاجم اقتصادی است و می‌خواهند کارآیی را از شما بگیرند و در تهاجم فرهنگی بنده چیزهایی می‌دانم که اگر آنها را به شما بگویم، اشک می‌ریزید. ناموس، جوانان و دخترانمان در خطر هستند.
صدیقی تصریح کرد: اگر امروز اسلام در اقصی نقاط جهان شناخته شده است، به واسطه تجار بوده که  اسلام را به سایر کشورها برده‌اند و آنها نقش مهمی در پیشبرد این اهداف داشته‌اند. شما در دوران دفاع مقدس شهید داده‌اید و از کشور دفاع کردید؛ امروز نیز در زیر پرچم ولایت فقیه و نایب برحق امام زمان(عج) باشید.
امام جمعه موقت تهران در پایان با اشاره به عوارض ربا بر اقتصاد کشور گفت: برای رفع این مشکل ابتکار و خلاقیت شما اصناف را می‌طلبد که اموالتان را پاک و ربا را از قاموس اقتصاد ایران حذف کنید و این شما هستید که می‌توانید این کار را انجام دهید و خود را از بازیهای جناحی کنار بگذارید که همه در خطر هستیم.

همچنین مطالعه کنید:

نرخ مشارکت اقتصادی افزایش یافت/تسهیلات ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی اشتغال

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز، وی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.