صفحه اصلی / تولید موتور ملی سه سیلندر پرقدرت با استاندارد آلایندگی یورو ۶ در شهرک صنعتی کاسپین

تولید موتور ملی سه سیلندر پرقدرت با استاندارد آلایندگی یورو ۶ در شهرک صنعتی کاسپین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین،" حمید رضا خانپور " در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با اعلام این مطلب افزود: شرکت فنی و مهندسی دانش بنیان تیوان مجری اجرای واحد صنعتی تولید خانواده موتور ملی سه سیلندر  است که با واگذاری ۸ هکتار اراضی صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین و کلنگ زنی آن توسط وزیر صنعت ، معدن و تجارت  هم اکنون در مرحله ساخت و ساز می باشد. 
وی با اشاره سرمایه‌گذاری مشترک سایپا و سیتروئن در زمینه‌ تولید موتور جدید  گفت: با راه اندازی این کارخانه در کمتر از ۲ سال آینده در شهرک صنعتی کاسپین، این موتور ملی به تولید انبوه می رسد .
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان سرمایه گذاری این طرح عظیم و ملی صنعتی را سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با راه اندازی آن زمینه اشتغال مستقیم برای بیش از ۳۰۰ نفر در این کارخانه فراهم میشود.
قابل ذکر است خانواده موتور ملی سه سیلندر شامل ۴ موتور با توان های مختلف است که برای ساخت آن قرارداد انتقال فناوری با برترین شرکت دنیا در زمینه طراحی و توسعه قوای محرکه بسته شده است.
گفتنی است رونمایی ازخانواده موتور ملی سه سیلندر با حضور مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ، دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، مدیران خودروساز کشور و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین در شرکت سایپا دیزل انجام شد.
 شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.