صفحه اصلی / چهارمین نشست «قند پارسی» برگزار می‌شود

چهارمین نشست «قند پارسی» برگزار می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ  ارتباطات اسلامی، چهارمین نشست «قند پارسی»، فردا، یکشنبه، اول مرداد ساعت ۱۸/۳۰ با حضور و سخنرانی غلامعلی حدادعادل، رییس بنیاد سعدی، ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، قهرمان سلیمانی، معاون پژوهشی و آموزشی این سازمان و شرکت ۱۴۵ تن از اساتید و دانشجویان زبان فارسی از ۴۴ کشور جهان در حسینیه الزهرا (س)، برگزار می‌شود.
در این مراسم، نظر به اهمیت زبان فارسی و اهتمام در ترویج دومین زبان جهان اسلام، تعدادی از فارسی‌آموزان به بیان نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های خود پیرامون برگزاری هشتاد و چهارمین دوره دانش‌افزایی زبان فارسی می‌پردازند.
اساتید و دانشجویان زبان فارسی از ۴۴ کشور جهان به همت بنیاد سعدی و همکاری‌ نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و دانشگاه علامه طباطبایی (ره) برای شرکت در هشتادوچهارمین دوره دانش‌افزایی زبان و ادبیات فارسی بنیاد سعدی از ۱۲ تیر در کشورمان حضور دارند.
این دوره با شعار «کیفیت بهتر، محتوای غنی‌تر، آموزش مؤثرتر» در حال برگزاری است و فارسی‌آموزان حاضر در دوره دانش‌افزایی، صبح تا ظهر در کلاس‌های درس حضور دارند و بعد از ظهر را عموماً به بازدید از مناطق تهران می‌گذرانند. همچنین، سفر به اصفهان و کاشان برای آنها برنامه‌ریزی شده است.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.