صفحه اصلی / پاسخ فدراسیون شنا به حاشیه‌سازی‌های حسین المسلم پیش از مجمع جهانی

پاسخ فدراسیون شنا به حاشیه‌سازی‌های حسین المسلم پیش از مجمع جهانی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  ایسنا، چند روز پیش حسین المسلم با پخش شدن یک فایل صوتی به فساد مالی متهم شد و در گفت‌وگوهای اخیر خود با تعبیر کردن این اتفاقات به حملاتی از جانب فدراسیون شنای ایران گفت: "همه این اتفاقات به خاطر انتخابات نایب‌ رییس اول فدراسیون جهانی است که از سوی رضوانی صورت گرفته است و اخیرا هم سفرهای زیادی به ایتالیا و سوییس داشته است. بخشی از مکالمات من توسط یکی از کارمندان پیشین دزدیده و به ایران برده شده است. من ۳ سال پیش با رضوانی رییس فدراسیون ایران تماس گرفتم و او به من گفت این نوار در اختیار پلیس امنیت است. مطرح شدن این موضوع در این زمان مشخص چیزی نیست جز حملاتی که فدراسیون شنای ایران به خاطر پیروزی نامزدش در انتخابات فدراسیون جهانی پیش رو (۲۲ آگوست) راه انداخته است."
رییس فدراسیون شنای ایران نیز در قبال اتهاماتی که المسلم به او و فدراسیون شنای ایران وارد کرده است واکنش نشان داده و این حاشیه‌سازی‌ها را به دلیل نزدیک بودن انتخابات فدراسیون جهانی شنا اعلام کرد.
رضوانی در پاسخ به این اتهامات با نگارش یادداشتی به مطالب مطرح شده در برخی سایت‌های خارجی گفت: "حق هرگونه اقدام حقوقی در هر دادگاه و مرجعی که اعلام شود توسط ایران و مقامات رسمی مرتبط با آن محفوظ است و این‌گونه به نظر می‌رسد که این اتهامات با هدف گمراه کردن افکار عمومی از اتفاقات واقعی در دست انجام است. من هرگز گفت‌وگو یا مذاکره‌ای با آقای حسین المسلم یا هر فرد دیگری مرتبط یا غیرمرتبط با ایشان  پیرامون فایل صوتی مذکور یا هر موضوع دیگری نداشتم.
او ادامه داد: علاوه بر آن من هرگز به ایتالیا، سوییس یا هر کشور دیگری مرتبط با این موضوع سفر نکرده‌ام. به المسلم توصیه می‌کنم نام من، فدراسیون ملی ایران و یا کشورم را در این موضوعات مطرح نکند چرا که این‌گونه رفتارها صورت نمی‌گیرد مگر با هدف بی‌اعتبار کردن شخص من، فدراسیون و کشورم. معتقدم انتشار این اتهامات واهی به کاندیداتوری من برای هیات رئیسه فینا مربوط می‌شود؛ اتفاقی که از همان ابتدا بدون دلیل منطقی مورد مخالفت شخص آقای المسلم واقع شد."
فردا و پس‌فردا انتخابات فدراسیون جهانی شنا برگزار خواهد شد که محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ایران یکی از کاندیداهای اصلی هیات رییسه دارای صلاحیت در این مجمع است. او به دلیل فعالیت‌های زیاد و مفید اخیر خود شانس زیادی را برای عضویت در هیات رییسه فدراسیون جهانی دارد و اصلی‌ترین رقیب او یکی از نمایندگان کشورهای عربی طاها کشیری از عمان است.
با توجه به کاندیداتوری کشیری از کشور عمان در این انتخابات و احتمال رأی بالای محسن رضوانی در این مجمع به نظر می‌رسد حسین المسلم این حاشیه‌سازی‌ها را برای حمایت از نماینده کشورهای عربی انجام داده است. این‌طور برداشت می‌شود که با نزدیک بودن این انتخابات المسلم سعی دارد با شروع کردن این حواشی فضای ضد ایرانی را ایجاد کند تا شاید بتواند رأی کشورهای آفریقایی و عربی را به سود طاها کشیری جذب کند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.