صفحه اصلی / بایرن آماده فروش رناتو است

بایرن آماده فروش رناتو است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا  بایرن مونیخ بعد از درخشش رناتو سانچس در تیم ملی پرتغال تصمیم گرفت تا این بازیکن جوان را به خدمت بگیرد ولی سانچس در اولین فصل حضور در بایرن مونیخ ناامید کننده ظاهر شد و نتوانست حضوری ثابت در این تیم داشته باشد.
کارل هاینس رومنیگه درباره تمایل بایرن برای فروش این بازیکن گفت: بایرن آماده است تا با باشگاه های دیگر برای فروش رناتو مذاکره کند ولی تاکنون پیشرفتی درباره این انتقال ها صورت نگرفته است. ما با میلان درباره فروش یان بازیکن مذاکره کردیم که این مذاکرات متوقف شده است. ما به خوبی از این موضوع آگاهی داریم که سانچس می خواهد بازی کند ولی در بایرن مونیخ زیاد به او بازی نمی رسد و به همین خاطر ما با فروش او به صورت قرضی یا دائمی موافق خواهیم بود.
او ادامه داد: اگر پیشنهادی حول ۴۸ میلیون یورو برای او برسد، ما مخالفتی نخواهیم کرد. قیمتی که برای او تعیین کردیم همین طور است و اگر باشگاهی بخواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد، باید همین مقدار پول را در اختیار ما قرار دهد.
بایرن مونیخ در چین اردوی پیش فصل خود را آغاز کرده است و روز گذشته برابر آرسنال شکست خورد. این تیم آلمانی توانست خامس رودریگس را از رئال مادرید به خدمت بگیرد تا با حضور این بازیکن، سانچس دیگر امیدی برای بازی کردن در بایرن نداشته باشد.
رناتو سانچس به عنوان پدیده رقابت های یورو ۲۰۱۶ انتخاب شد که با قهرمانی پرتغال به پایان رسید.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.