صفحه اصلی / با تصویب طرح اصلاح نظام بانکی، تحول اساسی در این حوزه ایجاد می‌شود

با تصویب طرح اصلاح نظام بانکی، تحول اساسی در این حوزه ایجاد می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، فولادگر در اسفراین در جمع مسئولان استانی و واحدهای تولیدی افزود: در این مجتمع یک زنجیره تولید وجود دارد که می توان به سوی ماشین سازی فولاد نیز پیش رفت. این مجتمع باید به سوی بازاریابی با روش جدید نیز پیش رود.
فولادگر درباره واگذاری این مجتمع به بخش خصوصی اظهار کرد: به عینه دیده شده که بسیاری از واگذاری ها به درستی انجام نشده است، و نمی شود که یک واحد تولیدی را هم دولتی نگه داشت و هم اینکه آن را متلاشی کرد.
وی بیان کرد: باید کمک شود شخصی به میدان آید که از اهلیت و تجربه کافی برای واگذاری برخودار باشد و در صورت واگذاری تعهد دهد که اشتغال را از بین نبرد.
رئیس کمیسیون اصل ۴۴ مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: بخش خصوصی این مطلب را بیان می کند که ۳۰ درصد واحدهای صنعتی کوچک و متوسط بیشتر فعال نیست و دولت نیز می گوید که ۳۰ درصد از این واحد راکد است، اما واقعیت این است که بین ۲۵ تا ۳۰ درصد واحدهای تولیدی بالای ۷۰ درصد کار می کنند، ۲۵ تا ۳۰ درصد نیز در رکود کامل هستند و ۴۰ درصد نیز با ظرفیت ۲۰ تا ۳۰ درصد فعالیت می کنند.
وی در ارتباط با اینکه مشکل نرخ بالای تسهیلات بانکی یکی از مشکلاتی است که تولیدکنندگان آن را بیان می کنند، گفت: طرح اصلاح نظام بانکی در دستور کار مجلس قرار دارد که با تصویب آن تحول اساسی در نظام بانکی ایجاد می شود.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.