صفحه اصلی / فرنگی‌کاران ایران رقبای خود را شناختند

فرنگی‌کاران ایران رقبای خود را شناختند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، رقابت های کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا روزهای ۲۸ تیر تا اول مردادماه در شهر بانکوک تایلند برگزار می شود. بر این اساس فرنگی کاران هفت وزن، ظهار امروز روی باسکول وزن کشی رفتند و رقبای خود را برای پیکارهای فردا پنجشنبه شناختند.
نتایج وزن کشی به شرح زیر است:
در وزن ۴۲ کیلوگرم محمد کریمی نیا در کشتی اول به مصاف مامیربیکوف از قزاقستان می رود. در این وزن ۸ نفر وزن کشی کردند.
در وزن ۴۶ کیلوگرم محمدحسین ابوالحسنی در دور اول به مصاف جومایف از ترکمنستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان ازبکستان و قرقیزستان مبارزه می کند. در این وزن ۱۰ کشتی گیر حضور دارند.
در وزن ۵۴ کیلوگرم محمد حسینوند در مبارزه نخست به مصاف کشتی گیری از کشور سوریه می رود.
در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۱۱ نفر حضور دارند، میلاد رضانژاد حسینوند در دور اول با قرعه استراحت روبروست و در دور بعد به مصاف تسوتسومی از ژاپن می رود.
در وزن ۷۶ کیلوگرم میثم زارع در دور نخست به مصاف ژومینگ از چین می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی گیران کره جنوبی و ازبکستان روبرو می شود در این وزن ۱۲ نفر به روی باسکول رفتند.
در وزن ۸۵ کیلوگرم که ۱۱ نفر وزن کشی کرده اند محمد نصرتی در دور اول به مصاف یلمان از قزاقستان می رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور بعد با نماینده قرقیزستان کشتی خواهد گرفت.
در وزن ۱۰۰ کیلوگرم سید مجتبی حسینی در دور اول با سوزوکی از ژاپن کشتی مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف حریفی از ازبکستان می رود. در این وزن ۹ نفر حضور دارند.
مسابقات اوزان فوق از ساعت ۶:۳۰ صبح فردا به وقت ایران برگزار می شود و مسابقات اوزان ۵۰، ۵۴ و ۶۹ کیلوگرم روز جمعه برگزار خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.