صفحه اصلی / بهره برداری از نخستین خط چاپ دیجیتال بر روی پتوی راشل در قاره آسیا

بهره برداری از نخستین خط چاپ دیجیتال بر روی پتوی راشل در قاره آسیا

 می شود، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شاتا، در ادامه سفر مهندس نعمت زاده به یزد، از طرح توسعه ای شرکت پتوی لیلیان بافت یزد بهره برداری شد. محصولات این واحد تولیدی در زمینه منسوجات خانگی مورد استفاده قرار می گیرند.
طرح توسعه ای گروه صنعتی لیلیان بافت یزد، نخستین خط چاپ دیجیتال بر روی پتوی راشل در قاره آسیا محسوب می شود که در رستاق اشکذر استان یزد قرار دارد.
گروه صنعتی و بازرگانی لیلیان بافت یزد که در زمینی به مساحت ۷۰ هزار متر مربع و با زیربنای ۲۹ هزار متر مربع راه اندازی شده است، هم اکنون ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار پتوی دیجیتال سه بعدی را در سال دارد.
برای بهره برداری از طرح توسعه ای این شرکت که زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر را فراهم کرده است، ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی و در مجموع ٨٠٠ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.
شایان ذکر است سرمایه گذاری صورت گرفته برای تغییر تکنولوژی تولید چاپ به چاپ دیجیتال سه بعدی بوده است تا این واحد به نخستین واحد خاورمیانه از نظر نوع تولید تبدیل شود.
گفتنی است که از جمله مزیت های به کار گیری چاپ دیجیتال، تنوع رنگ در تولید پتو تا میلیون ها رنگ  و افزایش توان تولید تا دو برابر است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.