صفحه اصلی / برای دفاع از حیثیت ایران و ایرانی هم‌قسم شدیم

برای دفاع از حیثیت ایران و ایرانی هم‌قسم شدیم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل ازایسنا،  مربی تیم‌ ‌ملی کاراته بانوان  درباره کسب مدال طلای کومیته تیمی بانوان، اظهار کرد: علی‌رغم رده سنی امید که از پنج فرصت چهار فینالیست داشتیم، نتایج در کومیته انفرادی بزرگسالان رضایت بخش نبود و تنها یک مدال برنز به دست آوردیم به همین دلیل جلسه‌ای تشکیل و با ملی‌پوشان هم‌قسم شدیم برای دفاع از حیثیت ایران و ایرانی مدال طلای کومیته تیمی را کسب کنیم.
خوشقدم با اشاره به قرعه سخت تیم‌ ‌ملی کومیته، خاطر نشان کرد: در قرعه بسیار سختی قرار داشتیم و در بازی نخست مقابل مالزی قرار گرفتیم که در سال ۲۰۱۵ نتیجه‌ را به آنها واگذار کرده بودیم اما این بار مالزی را شکست دادیم. در بازی قبل از فینال نیز در مقابل ژاپنی قرار گرفتیم که از بازیکنان عنوان‌دار و مدال‌آور در سطح جهانی بهره می‌برد. خوشبختانه با ارنجی که چیدیم توانستیم ژاپن را شکست دهیم و در بازی سوم عباسعلی بازی سخت و حساسی مقابل آیومی ژاپنی داشت که توانست ۶ بر ۲ پیروز شود و تیم به فینال راه یابد. در فینال نیز ویتنام را شکست دادیم و قهرمان شدیم.
مربی تیم‌ ‌ملی کاراته در پایان به خاطر نتایج کومیته انفرادی از مردم عذرخواهی و بیان‌ کرد: به دلیل نتایج کومیته انفرادی از مردم عذرخواهی می‌کنم اما با طلای کومیته تیمی که گل سر سبد مدال‌ها است توانستیم باعث افتخار و خوشحالی مردم شویم.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.