صفحه اصلی / دومین نشست بهره‌برداران فناوری‌های داخلی حوزه راه و ساختمان برگزار می‌شود

دومین نشست بهره‌برداران فناوری‌های داخلی حوزه راه و ساختمان برگزار می‌شود

 و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی در پارک فناوری پردیس این معاونت برگزار می‌کند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای اجرای طرح «بازاریابی سبد تخصصی محصولات فناورانه حوزه راه و ساختمان» توسط مرکز فن بازار ملی ایران، «دومین نشست تخصصی بهره برداری از فناوریهای داخلی صنعت راه و ساختمان» ۲۸ تیرماه ۹۶، با حضور حدود ۵۰ شرکت فعال در صنعت راه و ساختمان با بیش از ۱۰۰ محصول و فناوری از سراسر کشور در پارک فناوری پردیس معاونت علمی برگزار خواهد شد.
در این نشست یک روزه محصولات و فناوری‌های شرکت‌های دانش‌بنیان به مشتریان بالقوه این حوزه اعم از مدیران و تصمیم‌گیران نهادهای عمومی، دولتی و خصوصی، هولدینگ‌های عمرانی، پیمانکاران و مشاوران عرضه حضور خواهد شد.
این رویداد شامل ۲ بخش عمومی به منظور ارائه محصولات شرکتهای منتخب در قالب نمایشگاه و بخش اختصاصی است که در بخش اختصاصی جلسات مذاکره اختصاصی (B۲B) بین عرضه‌کنندگان و خریداران این محصولات برگزار می‌شود. همچنین رونمایی از نخستین کتاب تخصصی محصولات راه و ساختمان نیز از دیگر بخش‌های این رویداد خواهد شد.
این رویداد فناورانه برای دومین بار برگزار می‌‏شود و اولین رویداد در بهمن سال ۹۴ با حضور هولدینگهای ساختمانی و شرکتهای سرمایه گذاری زیرمجموعه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و ۳۰ شرکت دانش‌بنیان با ۴۵ محصول و فناوری در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد.
مرکز فن بازار ملی ایران نشست بهره برداران فناوری‌های داخلی حوزه راه و ساختمان را با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی ۲۸ تیرماه ۹۶ در پارک فناوری پردیس معاونت علمی برگزار می‌کند.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.