صفحه اصلی / داربی آلمان برگزار نمی‌شود

داربی آلمان برگزار نمی‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، برانکو ایوانکوویچ درباره جلسه امروزش با مسئولان باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: ما حدود دو هفته نبودیم. در این جلسه درباره آماده‌سازی، آنالیز تیم‌ و همه موارد موجودی که به تیم مربوط است با طاهری صحبت کردیم.
او درباره لغو داربی آلمان، گفت: داربی که انجام نمی‌شود اما سوپرجام قطعی است و در تاریخی که اعلام شده برگزار خواهد شد و ما خود را برای آن آماده می‌کنیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار هفته اول این تیم مقابل فولاد خوزستان بیان کرد: سال گذشته که مدعی قهرمانی بودیم با این تیم به تساوی یک بر یک رسیدیم. این دیداری مشکل‌ساز است چون هنوز به فرم ایده‌آل نرسیده‌ایم. با تمام این اوصاف هدف‌مان برتری مقابل نفت است. همیشه بازی‌های اول بازی‌های سختی بوده، هدفمان این است که از همان هفته اول بهتر و بهتر شویم.
او درباره آغاز دیرهنگام نفتی‌ها برای لیگ هفدهم و اینکه بازیکنانش آمادگی لازم را ندارند، گفت: این حرف‌ها را رها کنید. اتفاقا خطرناک‌ترین بازی برای ما این دیدار است. همه از عدم آمادگی آنها می‌گویند اما زمان بازی، آنها آماده هستند. با این حرف‌ها نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم. حریفان مقابل پرسپولیس با سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت می‌دوند.
برانکو در پایان درباره مصدومیت منشا، تصریح کرد: یک مشکل کوچک برای منشا پیش آمده است. فکر می‌کنم او را تا ۲۰ روز دیگر در اختیار نداشته باشیم. منشا فعلا در اختیار کادر پزشکی است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.