صفحه اصلی / سام طاهری این بار در «الیت دو» در هلند سوم شد

سام طاهری این بار در «الیت دو» در هلند سوم شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر،  شرکت کننده ایرانی یوروناسکار در راند و ۵ و ۶ این رقابت ها که در هلند برگزار شد با وجود عدم موفقیت در الیت یک بدلیل ناآشنایی با پیست کوچک ۸۰۰ متری و معروف به پیست منحنی و تخم مرغی زاویه دار در سر پیچ ها، توانست در روز بعد با آشنایی بیشتر در رقابت های الیت ۲ در جای سوم بایستد.
این مسابقات در جنوب شرقی هلند در نزدیکی مرز آلمان انجام شد و سام طاهری با وجود نداشتن تمرین در این پیست بدلیل نداشتن زمان کافی باز هم با کسب مقام سومی توانست امتیازات قابل توجهی برای خود در جدول کلی دست و پا کند . هم اکنون او با در پیش داشتن سه تورنمنت دیگر که اولی دو هفته دیگر در روزهای شنبه و یک شنبه دو هفته آینده در آلمان و دو تای دیگر با ضریب امتیازات دو برابر در خاک ایتالیا و بلژیک خواهد داشت ، این بخت را به گفته خود دارد تا به عنوان اولین ایرانی در یورو ناسکار در جمع برترین ها بایستد . او در پایان همین مسابقات با ۱۵ پله صعود در مجموع کلی راندها از رتبه ۳۰ به رتبه ۱۵ رسید.
جان سالم بردن از کنار چند تصادف و خرابی ماشین
سام طاهری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون در شرح گزارش مسابقات این هفته گفت: مسابقات هلند به لحاظ نوع پیست ، مسابقات سختی بود و شرکت کنندگان محلی بدلیل آشنایی و تمرین در این پیست وضعیت بمراتب بهتری نسبت به دیگر شرکت کنندگان داشتند.
وی ادامه داد: پیست منحنی عامل تصادفات بسیاری شد که من هم شانس آوردم که از کنار چند تصادف ایجاد شده جان سالم بدر بردم و فقط چند خط روی ماشینم افتاد. اگرچه خرابی هیدرولیک فرمان و ریزش روغن باعث شد تا در رقابت های الیت یک موفق نباشم ، اما روز بعد با تلاش مکانیک ها و ده دقیقه تمرین در پیست با سبقت گرفتن بموقع از چند ماشین توانستم به نفر هفتم خودم را برسانم و رتبه سوم را در کلاس خود کسب کنم و به مسابقات آینده امیدوارتر شوم . حتی گروه ناسکار آمریکا که در محل مسابقه بودند ، انتظار نداشتند بتوانم این گونه ظاهر شوم و این در حالی بود که اکثر شرکت کنندگان تجربه ۴ و ۵ ساله شرکت در این رقابت ها را داشتند و من حضور نخست خود را تجربه می کردم.
وی در خاتمه از همکاری ها و پیگیری های فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در رابطه با خود تشکر و قدردانی کرد و گفت : امیدوارم به عنوان یک ایرانی باعث افتخار همه هموطنانم در اروپا و سراسر جهان شوم.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.