صفحه اصلی / مجمع عمومی اتاق مرکزی تعاون ایران برگزار شد

مجمع عمومی اتاق مرکزی تعاون ایران برگزار شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایلنا، برابر اعلان قبلی مجمع عادی اتاق مرکزی تعاون ایران به منظور تصویب بودجه سال ۹۶ و انتخاب بازرسان هیات مدیره صبح امروز در محل ساختمان اصلی اتاق تعاون جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
در این گردهمایی صنفی که از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز آغاز شده است روسای اتاق‌های تعاون استان‌های مختلف به همراه نمایندگان اتحادیه‌های سراسری بخش تعاون  حضور دارند.
ارائه گزارش عملکرد هیات رئیسه و هیات بازرسان کنونی، تصویب بودجه سال ۹۶ اتاق مرکزی تعاون، تعیین روزنامه کثیرالانتشار اطلاعات مرجع رسمی انشتار اطلاعیه‌ها و آگهی‌های رسمی اتاق تعاون و نیز برگزاری انتخابات بازرسان جدید هیات مدیره از جمله مواردی است که در دستور کار مجمع امروز قرار داشت.
یادآوری می‌شود که مطابق قانون تعاون سه بازرس مسئولیت نظارت بر حُسن عملکرد اعضای هیات مدیره هستند که از این تعداد دو بازرس با رای مجمع عمومی انتخاب شده و بازرس سوم نیز با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعیین می‌شود.
براین اساس از مجموع آراء جمع آوری شده در مجمع عمومی صبح امروز،  آقایان مرتضی رخیصی و محمد بداقی برای مدت یک سال به عنوان بازرس هیات مدیره اتاق مرکزی تعاون ایران انتخاب شدند و در خصوص بازرس سوم هیات مدیره نیز مطابق قانون، این مسئولیت با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر عهده علیرضا محمودی سپرده شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.