صفحه اصلی / هتل ۵ ستاره ویدا با حضور معاون رییس جمهور در کیش به بهره برداری رسید

هتل ۵ ستاره ویدا با حضور معاون رییس جمهور در کیش به بهره برداری رسید

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این هتل پنج ستاره که با سرمایه گذاری ۱ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در جزیره کیش ساخته شده است ششمین طرح عمرانی و گردشگری که عصر امروز و با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، عباس آخوندی وزیر راه و شهر سازی، اکبر ترکان مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و علی اصغر مونسان مدیر عامل و ریس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش به بهره برداری رسید.
هتل ۵ ستاره ویدا با زیر بنای ۱۷ هزار و ۸۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع ساخته شده است. این هتل ۵ ستاره با معماری زیبا و با هدف افزایش ظرفیت پذیرش مسافر و ارتقاء سطح خدمات گردشگری در جزیره کیش ساخته شده و دارای ۱۴۴ اتاق و ۳۲۰ تخت اقامتی است. که در مدت زمان ۴۸ ماه ساخته شده و به بهره برداری رسیده است.
بهره برداری از ۷ طرح عمرانی، گردشگری و اقتصادی در جزیره کیش و همچنین بهره برداری از فرودگاه و بندرگاه هندورابی  و بازدید از روند اجرای چندین طرح در دست اجرا در منطقه از برنامه های سفر دو روزه معاون اول رئیس جمهور به جزیره کیش است.
مجموعه فرهنگی و تفریحی آوای خلیج فارس با بزرگترین آبنمای موزیکال دریایی آخرین طرح گردشگری است که امروز و در نخستین روز سفر معاون رییس جمهور به جزیره کیش به طور رسمی به بهره برداری می رسد.
فردا نیز فرودگاه و بندرگاه هندورابی با حضور دکتر جهانگیری به بهره برداری خواهد رسید.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.